کد خبر: ۳۳۱۲۶
تاریخ انتشار:۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
یادداشت/ آقای تاج، این کمیته باندی را چه کسی تعیین کرده است؟


کیهان ورزشی-


روز گذشته تعدادی از رسانه های ورزشی نمایندگانی را در فدراسیون فوتبال جهت شرکت در نشست یک کمیته داشتند؛ نشستی که عنوان آن رسانه ای بوده و افراد حاضر نیز اعضای کمیته رسانه ای این فدراسیون هستند.

فارغ از اینکه در نشست این کمیته انتخابی(!) چه مباحثی مطرح شده و قرار است نگرانی های فدراسیون از بابت اتفاقات اخیر هیات رئیسه چگونه توسط برخی از حاضران این نشست مرتفع شود، باید به ماهیت چنین کمیته ای پرداخت.

درباره این کمیته باید آقای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را مخاطب قرار داد؛ رئیسی که قطعا از تشکیل چنین کمیته ای بی اطلاع نیست و اتفاقا شنیده می شود که خود وی نیز در نشست روز گذشته آن حاضر بوده است.

پیش از این، فردی در راس روابط عمومی فدراسیون کفاشیان قرار داشت که گفته می شد تخصص اصلی اش در حوزه میوه و تره بار بوده و به همین جهت طی سالهایی که وی و رفقایش در فدراسیون جولان می دادند، با در نظر گرفتن ناآگاهی آن فرد نسبت به مسایل رسانه ای و جایگاه نشریه ای قدیمی چون « کیهان ورزشی» انتظاری از او نمی رفت و هر گاه نیز انتقادی وارد می شد فی الفور گفته می شد که فرد مذکور شناختی از ورزش، فوتبال و رسانه ندارد اما اکنون جناب تاج دست به انتصاب فردی زده که ادعا می شود رسانه ای است و این عرصه را می شناسد؛ فردی که درباره عملکرد رسانه ای اش در سالهای اخیر نیز ابهاماتی وجود دارد و این ابهامات همین انتصاب را نیز با پرسش هایی همراه می کند.

رییس فدراسیون فوتبال که همواره به شناخت خود از بخش های مختلف ورزش اشاره کرده و این ادعا را دارد که این فضا را خوب می شناسد مخاطب این پرسش ماست که؛ بر چه اساسی فردی را در راس روابط عمومی خود قرار داده که هنوز نمی داند در این مملکت نشریه ای با حدود 65 سال قدمت منتشر می شود و همین ناآگاهی نشان می دهد که این فرد از مرحله پرت نیز از خیل عوضی آمده های ورزش است که جای آدم های لایق، سلامت و دارای شناخت را در این حوزه گرفته است و یا اگر هم اینگونه نیست، پس یک آدم باند باز است که منافع خود را در گرو جمع کردن دوستانش می بیند.

باز هم تاکید می کنیم که مخاطب اصلی ما اعضای کمیته مورد نظر نیستند بلکه رییس فدراسیونی است که همواره خود را ورزشی، ارزشی و رسانه ای می داند اما در زیر مجموعه اش اراده ای محکم برای حذف نشریات ریشه دار و سلامتی چون «کیهان ورزشی» مشاهده می شود.

در آینده درباره این موضوع و ابعاد دیگر آن بیشتر خواهیم نوشت.