کد خبر: ۳۳۴۰۲
تاریخ انتشار:۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
لیگ قهرمانان آسیا - گروه C/تقابل شاگردان برانکو با یاران ژاوی
در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر میزبان تیم پرسپولیس ایران است.

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم السد قطر است. السد ستاره سرشناسی چون ژاوی هرناندز کاپیتان اسبق بارسلونا را در اختیار دارد اما ژاوی تنها ستاره السد نیست و بازیکنانی مثل بغداد بونجاح الجزایری یکی از خطرناک ترین مهاجمان حال حاضر آسیاست. بازیکنی الجزایری که در بازی قبل  هم دو گل تیمش را مقابل الوصل امارات به ثمر رساند. مرتضی پورعلی گنجی بازیکن تیم ملی ایران هم در این تیم حضور دارد.

پرسپولیس هم اکنون خط حمله آتشینی دارد. علی علیپور در بازی اول دو گل به نسف قارشی زد و گادوین منشا هم در کنار علیپور یک زوج خطرناک را تشکیل داده است. نبرد دو تیم برنده که هر دو خود را از مدعیان این جام می‌دانند می‌تواند جذاب و دیدنی شود.

السد در هفته‌های اخیر در لیگ ستارگان قطر حریفانش را با بیش از ۲ گل شکست داده و بسیار آماده است و پرسپولیس هم در لیگ برتر صدرنشین بلامنازع لیگ محسوب می‌شود. نبرد تاکتیکی برانکو با فریرا پرتغالی در زمین سبز چمن دیدنی خواهد بود.

سرخپوشان تمامی بازیکنانش را برای این بازی در اختیار دارد. شاید پرسپولیس ستاره چند میلیون دلاری نداشته باشد اما سرخپوشان به معنی واقعی یک تیم هستند که بازیکنانش به خوبی وظایف‌شان را در زمین انجام می‌دهند. 

برنامه بازی ها و جدول گروه ‌C

سه‌شنبه اول اسفند ۹۶

السد قطر- پرسپولیس ایران ساعت ۱۹

نسف قارشی ازبکستان - الوصل امارات ساعت ۱۶:۳۰

جدول گروه

۱- پرسپولیس ۳ امتیاز

۲- السد قطر ۳ امتیاز

۳- الوصل امارات بدون امتیاز

۴- نسف قارشی ازبکستان بدون امتیاز