PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
کاپیتان تیم استقلال گفت: خیلی خوب است کسی که گزارش می کند خارج از گرایش رنگی گزارش کند.


کیهان ورزشی-

 مهدی رحمتی پس از دربی درباره حواشی رخ داده در پایان مسابقه اظهار داشت: صددرصد صحنه گل دوم پرسپولیس خطا بود. من آقای فغانی را خیلی دوست دارم و احترام قائل هستم در رده های بالایی قضاوت کرده ولی خیلی دوست داشتم صحنه گل دوم ر اخطا می گرفت بعد من را اخراج می کرد.

وی  ادامه داد: عادل فردوسی پور را خیلی دوست دارم. ولی خیلی خوب است کسی که گزارش می کند خارج از گزارش رنگی گزارش کند. درباره رحمتی دنبال نبش قبر نگردد شاید یک نفر شب خلافی کرده باشد و صبح توبه کرده باشد. شما اگر آدم عادلی هستید دو صحنه مشکوک که روی من خطا شد نشان دهید.

رحمتی بیان داشت: از این به بعد یک سوت هم به سیدجلال حسینی بدهید تا قضاوت کند. من در آن لحظه هرکاری باید انجام می دادم در مسیر نفع تیم مان.

وی درباره اینکه چرا سید مجید حسینی درون دروازه استقلال ایستاد گفت: اینکه چرا حسینی درون دروازه ایستاد از سرمربی تیم بپرسید.

رحمتی خاطرنشان کرد: در صحنه کرنر سیدجلال من را از پشت با نامردی زد.به او گفتم خیلی نامردی. رفیق 5 ساله من است این فحش است؟

رحمتی تصریح کرد: طارمی به من گفت جان بچه ات بلند شو من هم می خواستم به سبکی که اینها روی من خطا کردند رفتار کنم. آقای فغانی دوست دارد در این بازی ها کارت زرد و قرمز بدهد.

وی بیان داشت: یک صحنه بیاورید در فوتبال دنیا که برخورد نباشد. من شهامت دارم و می گویم فحاشی نکردم فقط گفتم خیلی نامردی. مهدی طارمی شاهد است.  از این به بعد به حرف آقا جلال گوش می دهم و وقتی  اخراج شدم می روم خانه ام. ما تعویضی نداشتیم که دروازه بیاید باید می ایستادم تا یک نفر برود درون دروازه.

رحمتی گفت: خوشحالی من خارج از عرف نبود. ما چون پارسال باخته بودیم و هواداران ناراحت بودند امروز خوشحال بودیم.

برچسب ها: سید مهدی رحمتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار