PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
تیم‌های اسپانیا، ولز، اوکراین و مقدونیه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ از سد رقبای خود گذشتند.


کیهان ورزشی-

رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه اروپا شب گذشته (شنبه) با انجام دیدارهایی در سه گروه پیگیری شد که در مهمترین دیدار  از گروه G تیم ملی فوتبال اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای ایتالیا بود و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر آتزوری را در هم بکوبد.

شاگردان خولن لوپتگی در این دیدار توسط ایسکو (14 و 40) و آلوارو موراتا (77) به گل رسیدند. با این نتیجه اسپانیا 19 امتیازی شد و صدرنشینی خود را استحکام بخشید. مردان جامپیرو ونتورا هم 16 امتیازی باقی ماندند و همچنان در جایگاه دوم هستند.

در بازی‌های دیگر این گروه مقدونیه موفق شد میزبان خود، رژیم صهیونیستی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و آلبانی هم لیختن‌اشتاین را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

در گروه D هم ولز به لطف گل دقیقه 74 بنجامین وودبرن با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمانش، اتریش به برتری یک بر صفر رسید. با این نتیجه ولز 11 امتیازی شد و در جایگاه سوم این گروه ایستاده است.

در دو بازی دیگر این گروه گرجستان در خانه با نتیجه یک بر یک توسط ایرلند متوقف شد و صربستان در خانه خود با نتیجه 3 بر صفر بر مولداوی غلبه کرد. در گروه D تیم‌های صربستان و ایرلند به ترتیب با 15 و 13 امتیاز اول و دوم هستد.

در گروه I نیز اوکراین با نتیجه 2 بر صفر میهمانش، ترکیه را از پیش‌رو برداشت. هر دو گل اوکراین را آندری یارمولنکو در دقایق 18 و 42 به ثمر رساند. اوکراین با این برد 14 امتیازی شد و صدرنشین شد.

 در این گروه فنلاند نیز یک بر صفر بر ایسلند غلبه کرد و بازی دو تیم کرواسی و کوزوو به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارندگی شدید در شهر زاگرب نیمه‌کار ماند.

در گروه I تیم اوکراین 14 امتیازی صدرنشین است و کرواسی با یک بازی کمتر و 13 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد و ایسلند نیز با همین امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار