PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
منابع خبری از ترانسفر بازیکنانی چون ترابی و قلی زاده به فوتبال اروپا خبر می دهند و این که دو بازیکن موفق و ملی پوش تیم سایپا عزم خود را جزم کرده اند که با توجه به سن و سال مناسب شان به لیگ های اروپایی انتقال یابند.


کیهان ورزشی-

گمانه زنی ها برای مقصد بعدی ستاره های باآتیه دسته برتر سه هفته به مانده لیگ هفدهم شروع شده است.علیرضا قلی زاده، مهدی ترابی،محمد رضا حسینی، مرتضی تبریزی،آرش رضاوند و.... ستاره هایی هستند که در لیگ هفدهم جزو نفرات برتر بوده اند و درحال حاضر مشتری های داخلی شان از انگشت تان یک دست بیشتر شده است. منابع خبری از ترانسفر بازیکنانی چون ترابی و قلی زاده به فوتبال اروپا خبر می دهند و این که دو بازیکن موفق و ملی پوش تیم سایپا  عزم خود را جزم کرده اند که با توجه به سن و سال مناسب شان به لیگ های اروپایی انتقال یابند.

البته ترابی و قلی زاده در محافل خودمانی از تمایل شان به رفتن به فوتبال اروپا صحبت کرده اند و این که پس از جام جهانی فرصت مناسبی است به لیگ های اروپایی ترانسفر شوند.هم چنین تبریزی و حسینی دو بازیکن گلزن تیم ذوب آهن اصفهان هم جزو نفراتی هستند که مشتریان قابل توجهی در لیگ برتر دارند و احتمالا در فصل نقل و انتقالات در صدر اخبار قرار خواهند گرفت.

استعداد دیگری هم مثل آرش رضاوند هافبک بازیساز سایپا مشتری دست به نقد دارد. رضاوند در نیم فصل دوم لیگ هفدهم نشان داد که روند چشمگیری نسبت به هم پست تان خود در لیگ داشته است . البته رضاوند در سایپا موقعیت خوبی دارد و اگر علی دایی در این تیم باقی بماند احتمالا رضاوند بر سر دو راهی قرار خواهد گرفت.

محمد رشید مظاهری دروازه بان باآتیه تیم ذوب آهن اصفهان نیز  جزو بازیکنانی است که گمانه زنی ها برای انتقالش به تیم های مطرح لیگ برتر شروع شده است.

با ید حدود ماه دیگر صبر کرد تا مشخص شود کدام باشگاهها در صید این ستاره ها موفق خواهند بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار