PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
کیهان ورزشی- 

بهداد سلیمی در مورد بیانیه باشگاه ذوب آهن که پس از اعتراض او و سهراب مرادی نسبت به پرداخت نشدن کامل قراردشان با تیم وزنه برداری ذوب آهن صادر کرد، گفت: خودشان در این بیانیه اذعان کردند که پول ما را ندادند و هنوز 70درصد از قراردادمان پرداخت نشده است. از طرفی در این بیانیه گفته اند حرفهای ما دور از شان قهرمانی بوده اما همین که ما در این دو سال صبر کردیم و شکایت نکردیم بزرگواری و لطف خودمان را نشان دادیم اما بالاخره صبر ما هم حدی دارد.

 او ادامه داد: دو سال صبر کردیم اما از سوی آقای آذری و شهنازی نتیجه ای نگرفتیم و مجبور شدیم موضوع را رسانه ای کنیم. قطعا پس از اینکه رای کمیته انضباطی فدراسیون را گرفتیم از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم. ممکن است زمان بر باشد اما این کار را انجام می دهیم و طبق مستندات به نفع ما خواهد بود و روسیاهی به ذغال می ماند. البته نکته جالب این است با همه تسویه حساب کردند اما با من، سهراب مرادی، کیانوش رستمی و علی هاشمی نه. بجای اینکه قهرمانان را اولویت قرار دهند کارشان برعکس است.

قهرمان المپیک لندن با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن در بیانیه خود گفته برای یک مسابقه 50 میلیون با او قرارداد بسته اند، تاکید کرد: خودشان خواستند. با توجه به مصدومیتی که آن زمان داشتم نمی خواستم در لیگ برتر شرکت کنم و خودشان گفتند برای فینال که در اهواز بود به من احتیاج دارند و من هم قبول کردم و تعهدم را نیز انجام دادم.

سلیمی در مورد اینکه گفته است کارخانه ذوب آهن 7 میلیارد به باشگاه در بهمن و اسفند داده است، تصریح کرد: باشگاه عنوان می‌کرد کارخانه پول نمی‌دهد ما هم از کارخانه استعلام گرفتیم که چرا پول باشگاه را نمی دهد تا با ورزشکارانش تسویه حساب کند و دفتر کارخانه جواب داد در بهمن و اسفند 7 میلیارد به باشگاه داده اند  و از طریق باشگاه پیگیر پولمان که حق قانونی ما است، باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار