PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
کیهان ورزشی- 

 رم توانست شکست سنگین چهار بر یک برابر بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند. شاگردان دی فرانچسکو در دیدار برگشت که در ورزشگاه خانگی آنها برگزار شد با سه گل تیم بزرگ بارسلونا را شکست دادند و به نیمه نهایی راه پیدا کردند. ده روسی که زننده گل دوم تیمش بود بعد از بازی گفت‌: هر تیمی می‌تواند گاهی اوقات لحظات بزرگی را خلق کند. این یک پیروزی بزرگ و فراموش نشدنی برای ما بود. رم بندرت چنین لحظاتی را تجربه می‌کند. ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده‌ایم و باید از این فرصتی که به دست آورده‌ایم نهایت استفاده را ببریم.

او ادامه‌ داد: به خوبی می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو خواهیم داشت اما به خود ایمان داشتیم. در دیدار رفت دیدیم که بارسلونا کیفیت بالایی داشت اما  باید اعتراف کرد که این تیم مثل چند سال قبل آماده نبود. در دیدار رفت هم برابر بارسلونا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نتیجه‌ واقعیت را بیان‌  نکرد. در دیدار رفت دو گل به خودی داشتیم اما امشب بازی بی نقص و بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.

کاپیتان رم افزود: زدن سه گل برابر بارسلونا بدون دریافت گل کار بزرگ و بسیار سختی بود. این پیروزی ارزشمند به لطف دی فرانچسکو، سرمربی تیم رقم خورد که چنین ترکیب خوبی را انتخاب کرد. او توانست تاکتیک بسیار خوب خود را برای ما توضیح دهد و ما نیز به خوبی آنها را اجرا کردیم.

ده روسی در پایان اضافه کرد: یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را تجربه کردم. بعد از حضور پرشور هواداران در ورزشگاه تحت تاثیر قرار گرفتم. به بازیکنان گفتم که باید نهایت تلاش خود را برای خوشحال کردن این هواداران به کار گیرند. بهترین اتفاقات برای ما رقم خورد و همه غرق در شادی هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار