PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: حسینی مانع زدن گل‌های بیشتر شد اما با این حال یک امتیاز حق هر دو تیم بود.
کیهان ورزشی-

فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال تهران که با تساوی یک -یک به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و صحنه های خوبی را در مسابقه شاهد بودیم. بارندگی دقایق ابتدایی بازی باعث شد تا کنترل توپ برای دو تیم سخت شود، اما متاسفانه بعد از اولین اشتباهی که کردیم، گل خوردیم.

سرمربی گسترش فولاد افزود: سید حسین حسینی امروز خوب کار کرد و چند شوت ما را به خوبی گرفت و در مجموع، مساوی نتیجه عادلانه ای بود و استقلال را بعد از پنج بازی متوقف کردیم و یقینا استقلال قدرتمندترین تیم حال حاضر لیگ است.

او خاطرنشان کرد: این کتم را به هیچ وجه آتش نخواهم زد و اگر بچه ها را هم آتش بزنم، این کت را آتش نمی زنم!

کریمی درخصوص تکلیفش برای فصل آینده گفت: ما قراردادی سه ساله با گسترش فولاد بسته ایم و برنامه ی طولانی مدتی برای این تیم داریم و سعی می کنیم در فصل های آینده، بازیکنان پایه را به بزرگسالان اضافه کنیم تا به الگویی برای بازیکن سازی تبدیل شویم. امروز هم به چند بازیکن متولد 77 و 78 بازی دادیم و بازی دادن به این بازیکنان مقابل استقلال، کار بزرگی است.

او اظهار کرد: ما بازیکنانمان را به جایی رسانده ایم که اکنون ترسی از بازی دادن به هیچ کدام از آن ها نداریم و از همه بازیکنان راضی هستیم.

سرمربی گسترش فولاد در خصوص پوشیدن پیراهن سفید رنگ در این بازی اظهار کرد: ما به رسم ادب، میهمان نوازی و کسوت تیم استقلال، پیراهن آبی رنگ را به آنها تعارف کردیم و آن ها هم قبول کردند که با پیراهن آبی رنگ وارد میدان شوند؛ باید قبول کنیم که استقلال تیمی با قدمت یک قرن است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار