PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۳۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به این موضوع که پیروزی تیمش مقابل بانوی پیر در لیگ قهرمانان اروپا ناعادلانه بوده است واکنش نشان داد.



کیهان ورزشی-


زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) تیمش در خانه مالاگا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا به سؤالات خبرنگاران از جمله صعود جنجالی شاگردانش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر یوونتوس پاسخ داد.

برخی رسانه‌های صعود رئال مادرید با توجه به پنالتی مشکوکی که در آخرین دقیقه بازی برگشت به سود این تیم اعلام شد، ناعادلانه دانسته‌ و برخی دیگر پا را فراتر گذاشته و آن را یک «دزدی» توصیف کرده‌اند که این موضوع زین‌الدین زیدان خوش نیامده است.

او در این خصوص اظهار داشت: من ناراحتم که صعود ما را دزدی می‌نامند. هیچ کسی قرار نیست تاریخچه رئال مادرید را تغییر دهد چون این باشگاه بهترین باشگاه دنیاست و زمانی که شما بهترین باشید سایرین به شما حسادت می‌کنند. روی واسکز خطای پنالتی صورت گرفت و من نمی‌دانم این همه جار و جنجال به خاطر چیست.

زیزو در ادامه به قرعه تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که باید با بایرن مونیخ روبه‌رو شود، اشاره داشت و تأکید کرد: شانس هر دو تیم برای صعود 50 - 50 است اگرچه بازی رفت در خانه آنهاست. بایرن امسال نسبت به فصل گذشته بهتر و تیمی کامل‌تر است. ما بایرن مونیخ را می‌شناسیم و می‌دانیم که آنها کارمان را سخت خواهند کرد.

برچسب ها: رئال مادرید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار