PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
مسئول برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ فوتبال می‌گوید پس از بازدید نهایی از ورزشگاه اروند خرمشهر، سازمان لیگ تصمیم نهایی‌اش را برای تعیین محل برگزاری فینال جام حذفی اتخاذ می‌کند.
کیهان ورزشی-

دیدار فینال جام‌حذفی بین دو تیم استقلال تهران و خونه‌به‌خونه بابل قرار است ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار شود اما هنوز تکلیف ورزشگاه محل برگزاری آن مشخص نشده است. هفته گذشته سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ فوتبال در بازدیدی که از ورزشگاه اروند خرمشهر داشت اعلام کرد که این ورزشگاه مشکلاتی دارد که مسئولان آن قول مساعد دادند که حل شود. قرار بود تا پایان هفته گذشته سازمان لیگ فوتبال تصمیم نهایی‌اش را برای تعیین محل برگزاری فینال جام‌حذفی بگیرد که این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ ورزشگاه نهایی‌ فینال جام‌حذفی را انتخاب کرده است، اظهار کرد: قرار است تا پایان این هفته با ادامه بررسی‌هایمان تصمیم نهایی را برای تعیین ورزشگاه محل برگزاری فینال جام‌حذفی بگیریم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا همچنان ورزشگاه خرمشهر جزو کاندیداهای برگزاری این دیدار است، گفت: در بازدیدی که ما از ورزشگاه خرمشهر داشتیم، این ورزشگاه مشکلاتی دارد که با توجه به قول مساعد مسئولان، قرار است دوباره این هفته از ورزشگاه خرمشهر بازدید کنیم که اگر امکانش باشد فینال جام حذفی را در این ورزشگاه برگزار کنیم. ما پس از بازدید دوباره از ورزشگاه خرمشهر تصمیم نهایی‌مان را می‌گیریم.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار