PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با همه احترامی که برای السد داریم، اما نمی‌گذاریم 3 امتیاز از تهران خارج بشود.


کیهان ورزشی-


کمال‌ کامیابی‌نیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر گفت: ما تمرینات خوبی انجام دادیم و ریکاوری هم کردیم اما می‌دانیم که تیم السد تیم قدرتمندی است.

وی افزود: با همه احترامی که برای السد قائل هستیم اجازه خروج این سه امتیاز را از ایران نمی‌دهیم و می‌خواهیم برنده باشیم تا مردم ایران از این بازی لذت ببرند.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص اینکه چه صحبتی دارید با هواداران تا در بازی فردا از پرسپولیس حمایت کنند، اظهار داشت: متأسفانه ما در بازی مقابل لخویا بدون تماشاگر بازی کردیم و این اتفاق باعث شد شرایط سختی داشته باشیم، ولی خدا را شکر در بازی‌های آسیایی و لیگ هواداران پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و تمام نکات و قوانین ای‌اف‌سی را رعایت کردند تا باشگاه متضرر نشود، امسال هم در سرما و گرما از پرسپولیس حمایت کردند تا توانستیم قهرمان لیگ شویم. تیم پرسپولیس بیشترین و بهترین هواداران را در آسیا دارد، امیدواریم در بازی فردا از تیم ما حمایت کنند تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. 

وی در پایان در خصوص اینکه با وجود مصدومیت ربیع‌خواه آیا با پرسپولیس تمدید می‌کنید یا خیر، گفت:‌ محسن ربیع‌خواه یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است که خیلی به تیم ما کمک کرد،‌ این اتفاق بسیار ناراحت کننده بود ما به عنوان باشگاه و بازیکن از این اتفاق ناراحت شدیم و سعی می‌‌کنیم کنار محسن باشیم و حمایت کنیم تا بتواند هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برگردد، با نبود ربیع‌خواه وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود. کامیابی نیا در مورد تمدید قراردادش با پرسپولیس تاکید کرد: در حال حاضر مذاکراتی با باشگاه داشتیم باید دید چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم تمرین کنم و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار