PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
مهاجم بارسلونا با وجود این که هنوز مهاجم اتلتیکومادرید با تیم کاتالانی قرارداد امضا نکرده است به او خوش آمد گفت.
کیهان ورزشی-
لوئیس سوارس به حضور احتمالی آنتوان گریزمان در بارسلونا خوش آمد گفت‌. مهاجم بارسلونا در مصاحبه با رادیو رینکن اروگوئه به امضای قرارداد با مهاجم اتلتیکومادرید اشاره کرد و گفت‌: باعث افتخار است بازیکنانی در سطح گریزمان به بارسا خواهند پیوست. این شرایط مانند حضور فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله در تیم است. آنها بازیکنان خیلی خوبی هستند. گریزمان سال‌ها در بالاترین سطح بازی می‌کند و مدت‌هاست که رقابت می‌کند. مهاجم فرانسوی خط حمله اتلتیکو را رهبری می‌کند و نقشی اساسی دارد. در این جا به او خوش‌آمد می‌گویم. او به بارسا نخواهد آمد تا جای کسی را بگیرد بلکه مشتاق است که کارهای بزرگی برای بهترین تیم جهان انجام دهد.

سوارس در ادامه‌ به جدایی نیمار از بارسلونا و تاثیرش در تیم اشاره کرد. مهاجم اروگوئه‌ای گفت‌: جدایی نیمار ناراحت کننده بود. ما با هم دوست بودیم. او یک تصمیم گرفت و فکر می‌کنم به خاطر پول نبود. نیمار اهدافی در سر داشت که می‌خواست در پاریس به آنها دست یابد.

سوارس درباره لیونل مسی اظهار کرد: بازیکنی مانند مسی نیست. فرزندان ما و همسرانمان نیز با هم دوست هستند. در فوتبال پیدا کردن یک دوست در پست خود خیلی سخت است. با حضور مسی متفاوت زندگی می‌کنیم. او به من کمک کرد تا به توپ طلا برسم و اکنون من این کار را برای او انجام می‌دهم.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار