PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
ستاره بلژیکی تیم ناپولی علاوه بر اینکه در فوتبال هواداران زیادی دارد، در زندگی اجتماعی خود هم بدلیل کارهای خیریه‌اش محبوبیت زیادی دارد.
اختصاصی کیهان ورزشی-
دریس مرتنز یکی از بهترین بازیکنان ناپولی در طول سال های اخیر بوده و تنها در طول دو فصل قبل 45 بار گلزنی کرده است. مبلغ آزادسازی مرتنز به میزان 256 میلیون پوند تعیین شده که بدون شک باشگاه های زیادی را از سراسر اروپا به جذب او راغب می سازد. در حال حاضر رقابت میان یونایتد و آرسنال بر سر جذب این ستاره بلژیکی داغ است و گفته شده مورینیو با او تماس‌های داشته است.

اما مرتنز فقط در زمین فوتبال نمی‌درخشد. او از آن بازیکنانی است که زندگی بیرون از فوتبال خود را به کارهای عام‌المنفعه و خیریه اختصاص داده و در این راستا کارهای متنوعی انجام می‌دهد. او با وجود اینکه بلژیکی است با مردم شهر ناپل خو گرفته و آنها بخاطر رفتارهای انسانی مرتنز او را می‌ستایند.

مرتنز برای کودکان بی‌سرپرست این شهر لباس جمع‌آوری می‌کند و در اختیار آنها می‌گذارد. همچنین شب‌ها برای بی‌خانمان‌ها پیتزا گرفته و به آنها می‌دهد. او همچنین به کشور ونزوئلا کمک‌های پزشکی ارسال می‌کند و خودش هم دائما به بیمارستان‌های مختلف شهر سرک می‌کشد و با کودکان سرطانی چند ساعتی را می‌گذراند. علاوه بر این برای حیوانات ولگرد که اغلب بیمار و بی غذا هستند محیطی را ایجاد کرده تا از آنها نگهداری شود.

ستاره‌ای که هم در زمین فوتبال می‌درخشد هم بیرون از آن+عکس

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار