PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کیهان ورزشی- 

روملو لوکاکو که در فصل اول حضورش در منچستریونایتد در 50 بازی 27 گل برای این تیم به ثمر رسانده، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «Belgian TV» گفت: می‌دانم که از کجا آمده‌ام و این را هم می‌دانم که زمانی که خیلی جوان بودم در فقر زندگی می‌کردم. البته خیلی زود متوجه شدم که خانواده‌ام روی من برای موفق شدن، سرمایه‌گذاری کرده‌اند. من و جردن می‌دانستیم که به زودی استعدادمان به پول تبدیل خواهد شد، آن هم در شرایطی که زندگی سختی داشتیم. 

لوکاکو ادامه داد: برای من فوتبال سریعترین راه برای رهایی از آن وضعیت بود، از این‌رو زمان زیادی را در این ورزش سرمایه‌گذاری کردم. پدرم  نمونه‌ای از فوتبالیست‌های بیشماری است که پس از پایان دوران حرفه‌ای خود به لحاظ مالی زمین خوردند. به لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی سختی بود و خیلی زود متوجه شدم دیگر آهی در بساط نداریم. برق محل سکونت ما در آن زمان برای سه روز قطع می‌شد و سیستم گرمایشی نیز به مدت دو تا سه هفته نداشتیم. همیشه عادت داشتم صبح‌ها شیر می‌نوشیدم و می‌دیدم که مادرم آب نوشیدنی به شیر اضافه می‌کرد تا برای روز بعد هم شیر داشته باشیم.

مهاجم گلزن سرخپوشان منچستریونایتد گفت: زمانی هم که فوتبال بازی می‌کردم کفش سایز شماره «7» به پا می‌کردم، در حالی که سایز پای من «8» بود. در واقع پولی نداشتم که بخواهم کفش‌های جدید بخرم. وقتی هم به مدرسه می‌رفتم، لباس‌هایم پارگی داشت و در چنین شرایطی هم از سوی دیگر بچه‌ها مورد آزار و تمسخر قرار می‌گرفتم. من در بدترین شرایط زندگی کردم و بزرگ شدم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار