PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن در شبی که توانست یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت برساند مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.
کیهان ورزشی-
پاری ‌سن‌ ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف تیم شگفتی ساز لزاربیه رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد. دنی آلوس، مدافع برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن در ‌دقیقه ۸۰ مصدوم شد. او نتوانست به بازی ادامه‌ دهد و در ‌دقیقه ۸۶ تعویض شد.

به نظر می‌رسد آسیب‌دیدگی آلوس جدی باشد و چند هفته‌ای دور از میادین باشد و به این ترتیب او هم به احتمال خیلی زیاد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از  دست می‌دهد.

آلوس فصل نخست حضورش در پاری ‌سن‌ ژرمن را پشت سر می‌گذارد و با وجود این که به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک می‌شود اما از  آمادگی بالایی برخوردار بود و از بهترین‌های تیم پاریسی بود.

این بازیکن برزیلی با قهرمانی که با پاری ‌سن‌ ژرمن در جام حذفی به دست آورد تعداد جام‌های باشگاهی و ملی خود را به عدد ۳۸ رساند و از این حیث در تاریخ فوتبال جهان رکوردار شد.

پیش از این حسام حسن ستاره فوتبال مصر با کسب ۳۷ جام رکوردار تعداد کسب جام در سطح باشگاهی و ملی بود اما دنی آلوس توانست این رکورد را به بشکند و افتخار بزرگ دیگری را به دست آورد هر چند که این رکورد شکنی برای او پایان خوبی نداشت و در نهایت مصدوم شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار