PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
فدراسیون فوتبال برای مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی روسیه برنامه های متنوعی را در نظر گرفته که یکی از آن اجرای سرود تیم ملی توسط سالار عقیلی است.
کیهان ورزشی-

 تیم ملی فوتبال ایران روز اول خرداد ماه و بعد از دیدار ایران و ازبکستان کشور را به مقصد ترکیه ترک می کند تا دو دیدار دوستانه انجام دهد و راهی جام جهانی شود.


از این رو مسئولان فدراسیون فوتبال در روز 30 اردیبهشت ماه مراسم بدرقه ای برای کارلوس کروش و شاگردانش در نظر گرفته اند که بخش های متنوعی خواهد داشت.


مهم ترین بخش این مراسم به اجرای سرود تیم ملی توسط سالار عقیلی برمی گردد که به نوعی رونمایی از ترانه تیم ملی برای جام جهانی روسیه است. همچنین قرار است دو قطعه موسیقی بی کلام توسط ارکستر سمفونیک ملی و شهداد روحانی اجرا شود. 


مراسم بدرقه تیم ملی بخش های دیگری نیز خواهد داشت؛ نمایش فرش‌های جام جهانی، قیچی شدن آخرین فرش بافته شده جام جهانی از دار قالی، نمایشگاه عکس جام جهانی، نمایشگاه نقاشی فوتبال که سبک جدیدی از نقاشی از چهره‌های فوتبالیست هاست و همچین نمایش بزرگترین سوت داوری مسابقات که توسط یک هنرمند سیستان و بلوچستان به نمایش درمی آید. 


همچنین تابلو نقاشی روی تار عنکبوت که یک هنرمند مازندرانی آن را کشیده است و همچنین فرش جام جهانی که یک بافنده آذری زبان آن را بافته است نیز در روز مراسم بدرقه تیم ملی به نمایش در خواهد آمد. نمایش مانتوهای منقش به جام جهانی نیز در این تالار دیده خواهد شد.


گفتنی است؛ از طرف فدراسیون فوتبال ۴ فرش به موزه فیفا، آستان قدس رضوی، موزه روسیه و موزه ایران اهدا خواهد شد. ۴ فرش دیگر هم تهیه شده که سه فرش در مرحله مقدماتی به حریفان اهدا خواهد شد. یک فرش هم برای صعود احتمالی ایران از گروه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: سالار عقیلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار