PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم نتیجه ۳-۲ بازی رفت را جبران کنیم اما ما تیم ضعیف‌تری نسبت به الجزیره نیستیم و امیدوارم هواداران هم بیایند.


کیهان ورزشی-

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بازی با الجزیره امارات گفت: به همه شما سلام عرض می‌کنم، فردا بازی دوم ما خواهد بود و این نیمه دوم ماست. بازی برای الجزیره مهم است چون در لیگ خودشان نتایح خوبی نگرفتند و بالا رفتن برای آنها خیلی مهم است اما ما ۹۰ دقیقه بازی داریم و می‌خواهیم نتیجه ۳-۲ بازی رفت را جبران کنیم اما ما تیم ضعیف‌تری نسبت به الجزیره نیستیم و امیدوارم هواداران هم بیایند. بازیکنان شرایط خوبی دارند فقط کمال کامیابی‌نیا در بازی رفت مصدوم شد و در بازی برگشت حضور نخواهد داشت.

* می‌خواهیم فردا جشن صعود بگیریم
وی ادامه داد: بازیکنان شرایط خوبی دارند، در لیگ قهرمان شدیم و می‌خواهیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم. ما می‌خواهیم از بازی فردا جشن صعود بگیریم.

* الجزیره در لیگ امارات نتیجه خوبی نگرفته است

برانکو درباره اینکه نقطه قوت الجزیره چیست، اظهارداشت: ما در بازی اول دیدیم که آنها خط حمله قوی دارند. شماره ۱۰ این تیم بازیساز خوبی است، آنها فلسفه خوبی دارند و از این فلسفه به خوبی استفاده می‌کنند اما فردا می‌بینیم در زمین چه اتفاقاتی می‌افتد. آنها در لیگ امارات نتایج خوبی نگرفتند و به همین دلیل بازی فردا برایشان مهم است.

* هنوز با پرسپولیس قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی فرداست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پس از سفر به کرواسی باز هم به ایران بر می‌گردید یا خیر و اینکه نگران بازی و وقت‌کشی الجزیره نیستید یا خیر، ادامه داد: من هنوز با پرسپولیس قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی فرداست. فلسفه بازی ما آسان است و فقط می‌خواهیم ببریم. فلسفه هر مربی این است که دوست دارد ببرد و چه این بازی و چه بازی‌های دیگر فرق ندارد و اینکه بازی‌های آسیایی به خصوص در این مرحله تیم ضعیف ندارد ، هر اشتباهی که یک تیم انجام دهد تیم حریف به خوبی از آن فرصت استفاده می‌کند. 

* بازی سختی خواهیم داشت

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی درباره اینکه گفته می‌شود که پرسپولیس در بازی رفت تیم بهتری بود اما این تیم بازی را واگذار کرد و اینکه در ابوظبی می‌گویند برد الجزیره راحت‌تر از پرسپولیس است، ادامه داد: اول اینکه الجزیره نشان داد تیم بسیار خوبی است اما این بازی یک بازی جدید است، ما در خانه و مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر بازی می‌کنیم که از ما حمایت می‌کنند، همه توقع دارند ما بازی را ببریم و امیدوارم تماشاگران به عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند اما از طرفی هم باید بگویم بازی سختی خواهیم داشت.

* امیدوارم شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشیم

وی درباره اینکه بازیکنان مصدوم این تیم در بازی فردا چه کسانی هستند تصریح کرد: ما در بازی فردا  کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه را در اختیار نداریم و ۲ بازیکن مصدوم داریم و بازیکن محروم نداریم اما به هر حال این فوتبال است و این تصور وجود دارد که هر بازیکنی مصدوم شود.

وی در پایان ادامه داد: صحبت خاصی ندارم و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و ما بازی را ببریم اما الجزیره تیم آسانی نیست و تیمی که به این مرحله آمده تیم خوبی است و اینکه ۳ تیم ایرانی شانس صعود به مراحل بعد را دارند و امیدوارم ما هم جزء آنها باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار