PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
سرمربی تیم الجزیره امارات گفت: ما باید از نتیجه ۳ بر ۲ که در بازی رفت به دست آوردیم دفاع کنیم، می‌دانیم که بازی سختی داریم و از طرفی هواداران زیادی از تیمشان فردا حمایت خواهند کرد.


کیهان ورزشی-


تین کات در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: انتظار داریم که فردا بازی جذابی داشته باشیم، ما باید از نتیجه ۳ بر ۲ که در بازی رفت به دست آوردیم دفاع کنیم، می‌دانیم که بازی سختی داریم و از طرفی هواداران زیادی از تیمشان فردا حمایت خواهند کرد.

سرمربی تیم الجزیره در پاسخ به این سوال که آیا فردا بازی بسته‌ای را ارائه خواهید داد یا نه، تصریح کرد: همانطور که شما می‌گویید مشکل نداریم. ما می‌دانیم فردا چه اتفاقی می‌افتد و از نقاط ضعف پرسپولیس آگاه هستیم، من درباره پنالتی بازی قبل باید بگویم که در هر بازی هر اتفاقی امکان رخ دادن دارد، ما یک تیم کوچک از یک کشور کوچک هستیم اما اولین بار است که به تهران می‌آیم، تهران ترافیک دیوانه‌کننده‌ای دارد ولی ایران کشور زیبایی است و من تهران را شهر خوبی می‌دانم .مطمئن هستم که فردا هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و ما مشکلی برای بازی مقابل هواداران این تیم نداریم. به همین دلیل می‌خواهیم فردا بازی زیبایی انجام دهیم و از فوتبال لذت ببریم.

کات در خصوص اینکه تیم‌های عربی معمولاً برای حفظ نتیجه روی به وقت‌کشی می‌آورند و آیا فردا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر، اظهار داشت: این مسئله اصلاً در شیوه کاری ما نیست.این مسائل در خون ما نیست. من از اروپا هستم و شیوه کاری من این نیست.من حتی اگر مقابل رئال مادرید هم بازی کنم تیمم وقت کشی نمی‌کند، تیم جوانی دارم و وقت کشی در خون ما نیست.

سرمربی الجزیره درباره حضور سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در بازی فردا گفت: این کاپیتانی که می‌گویید سوپرمن است؟! اگر سوپرمن باشد که قهرمان ورلدکاپ و جام جهانی می‌شود! من احترام زیادی برای کاپیتان پرسپولیس قائلم اما جواب این سوال را نمی‌دهم. ما قبلاً مقابل پرسپولیس بازی کردیم و این نتیجه برای خیلی قبل نیست. 

وی در مورد اینکه تاثیر تماشاگران در بازی فردا چیست ادامه داد: ما از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم چرا که خیلی وقت است مقابل تماشاگران زیادی بازی نکردیم، مطمئناً بازیکنانم فردا مقابل پرسپولیس و تماشاگرانش با انگیزه بسیار زیادی بازی می‌کنند و من از این مسئله استقبال می‌کنم.

کات در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی رفت چه کسی بود؟ اظهار داشت: فکر می‌کنم خوب نباشد از بازیکنی نام ببرم، پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و آماده بازی با ما است. بازیکنان خیلی خوب و متحد هستند و بهتر است از یک بازیکن نام نبرم و بازیکنان شماره ۲، ۱۵ و ۱۰ در این بازی خیلی خوب بودند اما باید بگویم که علیرضا جهانبخش و رضا قوچان‌نژاد را خیلی خوب می‌شناسم. 

سرمربی الجزیره درباره اینکه برخلاف بازی رفت با آرامش بیشتری صحبت می‌کند و آیا سوپرمن بازی فردا او خواهد بود یا اینکه در صورت شکست از این تیم اخراج می‌شود، گفت:  من درباره سوپرمن باید بگویم که شاید پاسخ مرا خوب متوجه نشدید. اگر درباره یک بازیکن بخواهیم بگوییم یعنی اینکه در بازی رفت باید برنده می‌شدید و صحبت من این است بهتر است درباره یک بازیکن حرف نزنیم. من احترام زیادی برای پرسپولیس قائلم اما به هر حال فوتبال است و همه چیز در زمین مشخص می‌شود. از همه شما هم تشکر می‌کنم که اینجا هستید و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و ما بتوانیم از این بازی نتیجه بگیریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار