PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری مقابل الجزیره امارات به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
کیهان ورزشی-

تیم فوتبال پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) در دیدار رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الجزیره امارات رفت و در پایان با برد دو بر یک، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

نیمه اول:

دقیقه۳: توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه فرشاد احمدزاده به محمد جمال و سپس به دیرک عمودی دروازه الجزیره برخورد کرد تا اولین موقعیت جدی بازی ایجاد شود.

دقیقه ۷: سیامک نعمتی در حالی که در دهانه دروازه با سانتر امیری صاحب موقعیت شده بود، نتوانست به درستی روی توپ اثر بگذارد.

دقیقه ۲۲: احمدزاده در محوطه جریمه الجزیره نقش برزمین شد اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۵: فرشاد احمدزاده بهترین موقعیت پرسپولیس در نیمه نخست را از دست داد و پاس وحید امیری را در محوطه جریمه با فاصله میلیمتری به بیرون زد.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۸: شوت زمینی احمد نوراللهی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: ضربه سر فرشاد احمدزاده روی سانتر ارسالی از روی نقطه کرنر با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: دو حمله پی‌درپی از جناح راست ثمری نداشت. در یکی از این صحنه‌ها ضربه وحید امیری در نزدیکی دروازه به دست مدافع الجزیره برخورد کرد اما بازهم خبری از پنالتی نبود.

دقیقه ۶۳: احمد نورالهی بالاخره قفل دروازه الجزیره را شکست و با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه، دروازه خصیف را فروریخت.

دقیقه ۶۷: نفوذ بازیکن الجزیره، مهاجم این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داد اما سید جلال حسینی با قطع پاس آخر، مانع از گلزنی شد.

دقیقه ۶۹: شوت علی علیپور در حالی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت که دروازه‌بان الجزیره تنها نظاره‌گر توپ بود.

دقیقه ۷۰: گل تساوی الجزیره با شوت زمینی رومارینهو از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.

دقیقه ۷۸: بشار رسن در حالی که در محوطه جریمه الجزیره نفوذ کرده بود با تکل مدافع حریف سرنگون شد اما داور که در نزدیکی صحنه بود، اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۸۲: ضربه سر منشا روی سانتر بشار توسط خصیف دفع شد.

دقیقه ۸۶: ضربه سر شایان مصلح با برخورد به نوک انگشتان دروازه‌بان الجزیره به کرنر رفت.

دقیقه ۹۰: سیدجلال حسینی در شلوغی‌های محوطه جریمه کار را تمام کرد و با ضربه‌ای مهارنشدنی گل پیروزی‌بخش پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۳: ضربه خطرناک مبخوت توسط بیرانوند به کرنر رفت.

پرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نورالهی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور

الجزیره امارات: علی خصیف، محمد فوزی، مسلم فایز، محمد العطاس، خلیفه الحمادی، محمد المسلمی، سالم راشد، محمد جمال، مبارک بوصوفه، رومارینهو،‌ علی مبخوت

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار