PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
یک فوتبالیست فلسطینی که قربانی جنایت های رژیم اشغالگر قدس شد و پایش جراحت پیدا کرده است از کاپیتان تیم ملی آرژانتین درخواست کرد بازی دوستانه این تیم با رژیم صهیونیستی را لغو کند.

کیهان ورزشی-


محمد خلیل، فوتبالیست فلسطینی یکی از هزاران مجروح راهپیمایی مردم فلسطین(یوم النکبه) علیه رژیم جعلی و اشغالگر قدس است. این فوتبالیست فلسطینی که یک فوتبالیست حرفه ای است در این راهپیمایی از سوی تک تیرانداز رژیم اشغالگر قدس مورد هدف قرار گرفته است و از ناحیه زانو پا دچار جراحت سختی شد و دیگر نمی تواند فوتبال بازی کند.

خلیل با انتشار فیلمی از لحظه مورد اصابت قرار گرفتنش از سوی تک تیرانداز صهیونیست ها از لیونل مسی، کاپیتان و فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و عضو باشگاه بارسلونا درخواست کرد تا دیدار تدارکاتی تیم ملی کشورش با رژیم اشغالگر قدس را در ۱۹ خرداد را لغو کند.

این دیدار تدارکاتی به مناسبت اشغالگری هفتادمین سال رژیم صهیونیستی برگزار می شود به نوعی صهیونیست ها با برگزاری چنین بازی هایی می خواهند جنایت های خودشان را علیه فلسطینی ها پاک کنند. این درحالی است که در تظاهرات بازگشت بیش از ۶۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و  هزاران نفر مجروح شدند.

فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی برای میزبانی از آرژانتین در این بازی دوستانه در خاک فلسطین اشغالی ۳ میلیون دلار هزینه کرده است تا این اقدامش جزئی از بهره جویی شان از ورزش برای پاک کردن جنایت هایشان و تثبیت ماهیتشان باشد.

از روز دوشنبه گذشته همزمان با برگزاری جشن صهیونیست‌ها برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، هزاران فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری و مرز نوار غزه تظاهرات اعتراض‌آمیز برگزار کردند که نظامیان صهیونیست نیز به سمت آنها تیراندازی کرده و دستکم 60 نفر را شهید و بیش از 2700 نفر را زخمی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار