PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مسابقات فوتبال بازی های آسیایی قرعه کشی شد و تیم ایران در گروه fبا تیم های کره شمالی، میانمار و عربستان سعودی هم گروه شد.

تیم امید ایران قرار شد با تیم های زیر ۲۱ سال خود شرکت کند و از حدود دوماه پیش باانتصاب حمید استیلی به عنوان مدیر و کرانچار به عنوان سر مربی کار خودرا آغاز کرده است.

هدف اصلی این تیم صعود به مرحله نهایی المپیک۲۰۲۰ - توکیو است. هدفی که اگر میسر و محقق شود بعد از چهل سال برای فوتبال ایران اتفاق خواهد افتاد.

فوتبال ایران بعد از صعود به مرحله نهایی المپیک مسکو در سال ۱۹۸۰ میلادی دیگر موفق به صعود به مسابقات فوتبال المپیک نشده است. به سهم خود امیدواریم تیم امید در راه تحقق این هدف موفق باشد و در بازی های آسیائی هم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشد.

بارها گفته ایم که فوتبال ایران از قابلیت و ظرفیت بزرگ و توان بالقوه و نهفته قابل توجه برخوردار است که اگر درست مدیریت شود و دلسوزانه به آن رسیدگی و برای آن برنامه ریزی شود بسیاری از اهداف بزرگ را می تواند محقق سازد وخشنودی هواداران پرشور خود را باعث شود.

حمید استیلی به عنوان مدیر تیم خود اخیرا در کشور روسیه میزبان جام جهانی بود و از نزدیک بازی های تیم ملی را تماشا کرد. او دید که تیم ملی در سایه یک مدیریت جدی وحرفه ای چگونه توانست ارائه گر بازی های تماشایی باشد و همچنین دید که تماشاگران حاضر ایرانی چگونه با تمام وجود عشق خود را به تیم ملی نشان می داد وچگونه با همه وجود احساسات خالصانه خود را درباره تیم ملی کشورش بروز می داد.

استیلی و همکارانش حالا باید با انگیزه بالاتر و جدیت و دلسوزی بیشتر به موفقیت تیم امید وشاد کردن دل مردم فکر کنند و جز این هدف به هیچ مساله فرعی و خودخواهانه توقعات زیاده خواهانه وقعی ننهند و به ویژه در شرایط فعلی که کشور عزیزمان از هر سو مورد هجوم آشکار و پنهان دشمنان قرار دارد در پی این باشند که با تیم امید وحضور خود در میادین حساس پیش رودشمن شکن و دوست شاد کن باشند.

* سیدمحمدسعید مدنی

برچسب ها: تیم امید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار