PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
نشریه معتبر فرانسه مدعی شد سرمربی پیشین رئال مادرید چشم به سرمربیگری شیاطین سرخ دارد.

کیهان ورزشی-

زین‌الدین زیدان که پس از دو فصل و نیم حضور روی نیمکت رئال مادرید این تیم را به 9 عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، برای سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس علاقه‌مند است. زیدان در ماه مِی درست چند روز پس از به قهرمانی رساندن کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا در تصمیمی غافلگیرکننده از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد و از آن زمان تا کنون هدایت تیمی را برعهده نگرفته است.

نشریه «اکیپ» فرانسه با انتشار گزارشی مدعی شد؛ زیدان 46 ساله به دنبال سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس و به خصوص نشستن روی نیمکت منچستریونایتد است. در حال حاضر ژوزه مورینیو هدایت شیاطین سرخ را برعهده دارد و رابطه او با سران این باشگاه انگلیسی تعریفی ندارد چرا که خواسته‌های وی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی را نتوانسته‌اند، عملی کنند.

مورینیو که سومین سال حضورش در منچستریونایتد را تجربه می‌کند، معمولاً بیشتر از سه فصل در یک تیم نمانده است. به هر حال اگر آقای خاص در پایان فصل جاری از اولدترافورد برود، زیزو گزینه جانشینی وی است.

منچستریونایتد فصل گذشته با اختلاف 19 امتیاز نسبت به منچسترسیتی در جایگاه دوم مسابقات لیگ برتر را به پایان برد و در فینال جام حذفی انگلیس هم مغلوب چلسی شد تا فصل را بدون جام به پایان ببرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار