PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
رخ دادن اتفاقی غیرمنتظره برای آقای خاص در ورزشگاه ملی انگلیسی‌ها او را بار دیگر در کانون توجه قرار داد.

 


  •   شب گذشته (شنبه) پیش از مصاف تیم‌های ملی انگلیس و اسپانیا در ورزشگاه ومبلی در دور نخست مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، اتفاق ناخوشایندی برای ژوزه مورینیو رخ داد.
آقای خاص که یکی از تماشاگران این بازی بود و می‌خواست عملکرد برخی از بازیکنان ملی‌پوشش را در مصاف با ماتادورها مشاهده کند، راهی ومبلی شد، اما در مسیر ورود به ورزشگاه برای استقرار در صندلی خود، سکندری و به زمین خورد که این اتفاق افراد حاضر در محل را شوکه کرد.

 این تنها حادثه ناخوشایندی نبود که برای مورینیو رخ داد، چرا که او در جریان بازی هم شاهد مصدومیت یکی از بهترین بازیکنان این فصل تیمش لوک شاو بود.

از بخت بد مورینیو صحنه زمین خوردن او توسط یک هوادار که در محل حاضر بود، ضبط شد و خیلی سریع در فضای مجازی منتشر شد.

در این میان برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی زمین خوردن مورینیو را شبیه زمین خوردن آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال توصیف کرده‌اند، اتفاقی که چندی پیش در فرودگاهی برای این مرد فرانسوی رخ داد. یکی از کاربران نوشته است: «مورینیو هر روز دارد بیشتر شبیه ونگر می‌شود». یکی دیگر اما زمین خوردن مورینیو را شبیه شیرجه معروف لوئیز فن‌خال، سرمربی سابق منچستریونایتد در اولدترافورد دانسته است.

مورینیو با همه اتفاقات بدی که برای او رخ داد، با خیال راحت به خانه برگشت، چون فهمید که حال بازیکنش خوب است و ضربه شدیدی که به سر او وارد آمد، این بازیکن انگلیسی را از بازی بعدی شیاطین سرخ محروم نمی‌کند.

مورینیو بازی تیم‌های ملی انگلیس و اسپانیا را در کنار دستیار سابقش در رئال مادرید، آیتور کارانکا که الان هدایت تیم ناتینگهام فارست را برعهده دارد، تماشا کرد.

برچسب ها: ژوزه مورینیو
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار