PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

کیهان ورزشی-


خانه کشتی عبدالله موحد میزبان مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی تیم ملی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بود. مراسم تجلیل حامی مالی کشتی ایران از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی ایران با حضور رسول خادم رییس فدراسیون کشتی ، مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد،کشتی گیران و کادر فنی تیم های ملی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رسول خادم با قدردانی صمیمانه از بانک پاسارگاد حامی مالی کشتی ایران گفت: در روزها و ماه هایی که در شرایط سختی به سر می بریم بویژه در روزهای اخیر، تنها حامی کشتی در تمامی این روزها مانند همیشه در کنار کشتی ایران بوده و همیشه از خانواده کشتی حمایت کرده است. جا دارد صمیمانه به خاطر این حمایت ها از طرف جامعه کشتی تشکر ویژه داشته باشم.در ادامه قاسمی نیز با بیان اینکه افتخار مجموعه بانک پاسارگاد این است که از کشتی به عنوان ورزش ملی و پرافتخار ایران حمایت می کند گفت: این قول را می دهم پاداشی بسیار بیشتر از دوره قبل (المپیک 2016) به مدال آوران کشتی در المپیک ۲۰۲۰ بدهیم. 
تقدیر از مدال‌آوران کشتی در بازی‌های آسیایی+گزارش تصویری

در ادامه این مراسم از مدال آوران کشتی ایران در بازی های آسیایی و کادر فنی تیم های ملی با اهدای پاداش تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم به محمد علی گرایی، حسین نوری، حسن یزدانی،علیرضا کریمی و پرویز هادی ۵ طلایی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا هر کدام یکصد و بیست میلیون تومان و به رضا اطری، مهرداد مردانی و محمدرضا گرایی ۳ مدال آور برنز کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی های آسیایی نیز هر کدام پنجاه میلیون تومان پرداخت کرد. و به هریک از اعضای کادر فنی تیم های ملی نیز ۸۰ میلیون تومان پرداخت شد.همچنین احد پازاج مدیر تیم ملی کشتی فرنگی و مجید ترکان مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی به نمایندگی از فدراسیون کشتی و کشتی گیران با اهدای تندیس اتحادیه جهانی از حامی مالی کشتی تقدیر کردند.


تقدیر از مدال‌آوران کشتی در بازی‌های آسیایی+گزارش تصویری

برچسب ها: کشتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار