PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
پرسپولیس با برتری مقابل نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر، با روحیه‌ای مناسب به مصاف الدحیل خواهد رفت.
کیهان ورزشی-
 تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از دیدارهای باقیمانده از هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 20:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. علی علیپور (50) و حامد شیری (71 - گل به خودی) گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند و جرج ولسیانی در دقیقه 7+90 تنها گل تیم میهمان را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سرخپوشان کرد.

ترکیب پرسپولیس:بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی (شایان مصلح - 84)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (حمیدرضا طاهرخانی - 69)، امید عالیشاه، سیامک نعمتی،گادوین منشا و علی علیپور (آدام همتی - 81).

ترکیب نساجی: محمدامین رضایی، فرشاد فرجی، علی‌اصغر عاشوری (محمد میری - 85)، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، حامد شیری، علی شجاعی، حمیدرضا دیوسالار، محمد عباس‌زاده (محمدمهدی نظری - 66)، جرج ولسیانی و سجاد آشوری (امید سینک - 75).

نیمه اول
دقیقه 3: ضربه گادوین منشا به سمت دروازه نساجی، به دست مدافع این تیم برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 15: ارسال زمینی روی دروازه پرسپولیس تبدیل به موقعیتی خوب برای عباس‌زاده شد تا دروازه رادوشوویچ را باز کند، اما توپ از مهاجم نساجی عبور کرد و در مقابل دروازه انصاری تن به کرنر داد.

دقیقه 30: احمد نوراللهی ارسالی خطرناک را از روی ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه نساجی داشت که ضربه علی علیپور پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: ارسالی که حسین ماهینی از سمت چپ روی دروازه نساجی داشت، با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 38: این بار ضربه ایستگاهی در سمت راست برای پرسپولیسی‌ها به دست آمد که ارسال ماهینی این بار به گادوین منشا رسید که ضربه سر او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 39: کار تیمی بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به دروازه نساجی به شکلی خطرناک انجام شد، اما پاس نهایی با گادوین منشا فاصله داشت و این بازیکن نتوانست از توپ استفاده کند.

دقیقه 41: ضربه ایستگاهی برای نساجی به روی دروازه پرسپولیس ارسال شد که ضربه سر بازیکنان این تیم به اوت رفت.

دقیقه 43: کمال کامیابی‌نیا و محمد آبشک از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

دقیقه 45: علی شجاعی، بازیکن نساجی با کارت زرد داور جریمه شد.

نیمه دوم
دقیقه 50: حسین ماهینی با ارسالی روی دروازه نساجی پایه‌گذار گل پرسپولیس شد و علی علیپور با ضربه‌ای سر توانست دروازه رضایی را باز کند.

دقیقه 63: علی شجاعی با تکل روی پای کمال کامیابی‌نیا، کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

دقیقه 71: سیامک نعمتی از سمت راست حرکتی را به سمت محوطه جریمه نساجی انجام داد و پس از پشت سر گذاشتن مدافع کناری این تیم پاس رو به بیرونی به دهانه دروازه ارسال کرد که حامد شیری به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه 80: علی‌اصغر عاشوری در موقعیت خوبی قرار داشت تا دروازه پرسپولیس را باز کند، اما تکل شجاع خلیل‌زاده و پس از آن هماهنگی مدافعان پرسپولیس این موقعیت را از نساجی گرفت و در نهایت خلیل‌زاده توپ را دور کرد.

دقیقه 86: حمیدرضا طاهرخانی با حرکتی تند و تیز حمله‌ای را به سمت دروازه نساجی ترتیب داد که در نهایت توپ را به نعمتی داد و ضربه این بازیکن نیز از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 5+90: پرسپولیس در واپسین دقایق بازی توسط سیامک نعمتی صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد، اما در مصاف تک به تک با سنگربان نساجی راه به جایی نبرد.

دقیقه 6+90: کمال کامیابی‌نیا روی محمدمهدی نظری، مهاجم نساجی مرتکب خطای پنالتی شد.

دقیقه 7+90: جرج ولسیانی ضربه پنالتی نساجی را تبدیل به گل کرد.

به گزارش تسنیم، پرسپولیس با این پیروزی 12 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار