PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از خداحافظی و غیبت در اردوی قبلی در روز بازگشت مجددش در کانون توجه قرار داشت.
کیهان ورزشی-
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در پنجمین روز دور جدید اردوی این تیم با حضور تمام بازیکنان دعوت شده به اردو در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

* این تمرین از ساعت 16 با حضور 28 بازیکن آغاز شد که البته مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت در اردو ماند اما بازیکنانی که تا روز گذشته غایب تمرینات بودند از امروز به سایرین ملحق شدند. 

* در ابتدای تمرین بازیکنان بازی آقاوسط را انجام دادند و سپس دکتر دیگو با آنها کارهای استقامتی را پشت سر گذاشت. در این بین دروازه‌بان‌ها به صورت جداگانه تمرینات اختصاصی خود را با لوپز مربی دروازه‌بان‌ها انجام دادند.

*بخش بعدی تمرینات تیم ملی پاسکاری‌های ترکیبی همراه با حرکت پابه توپ بازیکنان بود و ملی‌پوشان در بخش پایانی به فوتبال درون تیمی پرداختند که در این بخش آنها به 3 گروه با کاورهای رنگی تقسیم شده بودند. 

* در فوتبال درون تیمی 4 دروازه‌بان تیم ملی به صورت نوبتی درون دروازه قرار گرفتند و دو دروازه‌بان دیگر با لوپز سانتر از جناحین و خروج از دروازه را تمرین کردند.

* سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، مجید حسینی، وحید امیری با توجه به اینکه امروز آمده بودند ریکاوری کردند و علی کریمی به دلیل مصدومیت جزیی با علیرضا شهاب اختصاصی کار کرد. 

* سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی که پس از جام جهانی اعلام کرده بود از تیم ملی خداحافظی می‌کند و در اردوی قبلی تیم ملی هم غیبت داشت امروز به جمع سایر بازیکنان اضافه شد و با توجه به بازگشت مجددش به تیم ملی در کانون توجه قرار داشت.

* پس از گذشت دقایقی از تمرین امروز جعفر توفیقی رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در تمرین حضور داشت و نظاره‌گر تمرین ملی‌پوشان بود. کارلوس کروش پس از حضور توفیقی نزد او آمد و بعد از دقایقی گفت‌وگو از میزبانی آنها و حضورشان در تمرین تشکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار