PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مرد طلایی پارادوومیدانی ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2018 از امروز به عنوان بهترین روز زندگی ورزشی خود یاد کرد.
کیهان ورزشی-
امید ظریف صنایع پس از دستیابی به مدال طلای ماده دوی 400 متر کلاس T13 بازی‌های پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از کسب دو مدال برنز در مواد 100 و 200 متر امروز به مدال طلای ماده 400 متر رسیدم. خدا را شاکرم که امروز شد یکی از بهترین روزهای زندگی ورزشی‌ام.
وی در ادامه افزود: این مدال طلا را تقدیم می‌کنم به تمام ملت ایران به ویژه همسر عزیزم که برای من کم نگذاشت و باعث شد تا به اینجا برسم. 
عضو تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان همچنین یادآور شد: امسال سال سختی برای من بود و خوشحالم با تمام سختی‌ها و درک خانواده‌ام توانستم به مدال طلایی که همیشه می‌گفتم دست پیدا کنم. 
ظریف با اشاره به برنامه‌های آینده‌اش گفت: برنامه بعدی من مسابقات جهانی امارات است که می‌خواهم در ماده پرش طول رقابت کنم. برنامه من دو ساله است و از فردای روزی که به ایران برگردم برای کسب مدال پارالمپیک توکیو در ماده پرش طول تلاش خواهم کرد.
وی در پایان گفت: در اینجا باید از جناب هادی‌زاده که این فرصت را به من داد تا خودم را نشان دهم و ارنج خوبی برای تیم ما داشت، تشکر کنم. همچنین از آقای خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک که من اعتماد کردند و مسئولان ورزش استان فارس تشکر می‌کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار