PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی بیان کرد رسانه های انگلیسی در جام جهانی به تیم او بی احترامی کردند.



کیهان ورزشی-

به نقل از بی بی سی اسپورت، تیم ملی فوتبال کرواسی  امشب (جمعه) در ادامه رقابت های لیگ اروپا برابر انگلیس به میدان خواهد رفت. این دیدار یادآور تقابل دو تیم در نیمه‌نهایی جام جهانی بود جایی که کروات ها موفق شدند انگلیس را شکست دهند و به دیدار نهایی برسند.

زلاتکو دالیچ که تیم او در بازی قبل برابر اسپانیا شکست سنگینی متحمل شد درباره بازی با انگلیس و شباهت های این دیدار با دیدار دو تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: انگلیسی ها وقتی با ما بازی داشتند خیلی از صعود به دیدار نهایی مطمئن بودند و خودشان را در فینال می‌دیدند و رسانه های آنها نیز به ما بی احترامی کرد. در حالی که در نیمه نهایی جام جهانی بودیم. ما نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم و توانستیم از این مسئله به عنوان مسئله انگیزشی برای خودمان استفاده کنیم و به برتری برسیم. هم احترام در فوتبال خیلی مهم است و هم اینکه به خودتان باور داشته باشید.

بعد از انتقادهایی که یورگن کلوپ از تورنمت لیگ ملت های اروپا داشت و آن را بی معنی ترین تورنمت دنیا دانست، دالیچ نیز به صف منتقدان این رقابت پیوست و گفت: البته بازی‌های لیگ ملت های اروپا ایده بدی نیست ولی زمان نامناسبی دارد. اینکه رقابت ها بعد از جام جهانی بدون وقفه کافی برای استراحت باشد خیلی بد است. بازیکنان خسته هستند و شروع این رقابت ها بعد از جام جهانی اقدام درستی نبود. بازیکنان که ربات نیستند. آنها نیاز به حداقل یک ماه استراحت کامل داشتند تا بتوانند بار دیگر به شرایط خوب برگردند و با توجه به حضور در تیم های باشگاهی، باید زمان بیشتری برای استراحت بازیکنان در نظر گرفته می شد.

برچسب ها: زلاتکو دالیچ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار