PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
سرعتی زن تیم ملی والیبال بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره با تیم پیام خراسان توافق کرد و وارد لیگ برتر شد.
کیهان ورزشی-

سیدمحمد موسوی که در روزهای اخیر تنها ستاره بدون تیم والیبال ایران شده بود، در مصاحبه ای اعلام کرد تصمیم گرفته با توجه به پایین آمدن رقم قراردادها و کیفیت لیگ برتر امسال در هیچ تیمی بازی نکند.


در حالی که روز چهارشنبه لیگ برتر والیبال استارت می خورد و همه از تیمدار شدن "سید" والیبال ایران ناامید شده بودند، ناگهان امشب از مشهد خبر رسید که تیم تازه وارد پیام خراسان توانسته موسوی را به حضور در این تیم راضی کند.


این سرعتی زن ملی پوش که در 3 سال اخیر در بانک سرمایه بازی می کرد، در فاصله 2 روز مانده به لیگ برتر قراردادش را با تیم پیام خراسان امضا کرد؛ تیمی که چند روز قبل عادل غلامی را به شکلی ناگهانی از دست داد و حالا موسوی را جایگزین کرده است.


جبار قوچان نژاد، سرمربی تیم پیام خراسان با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت: بعد از اینکه عادل غلامی به خاطر دغدغه های مالی که داشت، از جمع ما جدا شد، مذاکرات خود را با موسوی آغاز کردیم. خدا را شکر که هم این قرارداد به نفع ما شد و هم اینکه این بازیکن ملی پوش امسال در لیگ برتر بازی می کند. اگر موسوی امسال بدون تیم می ماند، به ضرر خودش می شد و تیم ملی را هم از دست می داد.


وی درباره رقم قرارداد موسوی با پیام خراسان که به نظر می رسد بالا باشد، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست. موسوی با ما همکاری خوبی داشت و با یک رقم منطقی و معمولی قرارداد بستیم. توانستیم خلایی که ایجاد شده بود را پر کنیم. امیدوارم موسوی بتواند با عملکرد خوبی که دارد، به تیم ما کمک کند.


بدین ترتیب یکی از مهمترین نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال چند روز بعد از اینکه موسوی اعلام کرده بود با هیچ تیمی قرارداد نمی بندد، انجام شد. در واقع شاید جدایی عادل غلامی از مشهدی ها و پیوستنش به خاتم اردکان باعث شد که موسوی هم به فکر بازگشت به لیگ برتر بیفتد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار