PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
جولین لوپتگی رسما ازسر مربیگری رئال برکنار شد.
کیهان ورزشی-
بعد از شکست تحقیرآمیزرئال مادرید در ال‌کلاسیکو با نتیجه 5 بر یک شایعات اخراج لوپتگی بالا گرفت.

دقایقی پیش  باشگاه رئال مادرید رسما لوپتگی را برکنار و سولاری را به عنوان مربی موقت معرفی کرد سانتیاگو سولاری آرژانتینی سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را در کارنامه دارد.

پرز قصد داشت بعد از بازی ضعیف رئال مقابل ویکتوریاپلژن در لیگ قهرمانان لوپتگی را برکنار کند اما با نظر هیات مدیره وی در دیدار  ال‌کلاسیکو هم ماندنی شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و نتیجه را به بدترین شکل ممکن واگذار کرد.مربی اسبق تیم ملی اسپانیا تنها 14 بازی فرصت حضور روی نیمکت مادرید‌ی‌ها را پیدا کرد.

در بیانیه رسمی رئال مادرید در مورد اخراج لوپتگی نوشته شده است:هیات مدیره رئال مادرید در جلسه 29 اکتبر 2018 به این نتیجه رسیده که به قرارداد خولین لوپتگی پایان بدهد. این تصمیم برای تغییر شرایط تیم در زمانی که هنوز فرصت لازم برای دستیابی به هدف‌گذاری‌های ابتدای فصل همچنان وجود دارد، گرفته شده است.

رئال مادرید در جدول لالیگا در پایان هفته نهم با 14 امتیاز در مکان نهم قرار دارد که بدترین شروع 17 فصل اخیر این باشگاه به حساب می‌آید.

گفتنی است بنابر اخبار رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید، پرز رئیس باشگاه به صورت تلفنی با کونته برای حضور در مادرید گفت و‌گو کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار