PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
باشگاه رئال مادرید مذاکرات خود را برای پیدا کردن جانشین یولن لوپتگی شروع کرده است.
کیهان ورزشی-
بعد ازی برکناری یولن لوپتگی از هدایت رئال مادرید، اکنون نیمکت پرافتخارترین تیم اروپا خالی مانده است و باید ببینیم چه کسی قرار است جانشین این مربی شود.

مذاکرات رئال مادرید برای جذب جانشین لوپتگی شروع شده اما هنوز به سرانجام نرسیده است. از بین گزینه‌های مطرح شده شانس آنتونیو کونته بیش از بقیه است.

با گزینه‌های سرمربیگری رئال مادرید در زیر آشنا می‌شویم:

* آنتونیو کونته 

این مربی بعد از حضور در چلسی، اکنون بدون تیم است و از ابتدای فصل جدید استراحت کرده است. کونته در چلسی موفق شد میانگین امتیازی ۲.۱۴ را به ازای هر بازی ثبت کند و فقط پپ گواردیولا ۲.۳۴ و آلکس فرگوسن ۲.۱۶ از او عملکرد بهتری داشتند. کونته سابقه قهرمانی در ایتالیا و انگلیس را دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای سران رئال باشد.

* گوتی

همواره رفتن یک مربی باعث می‌شود نام بازیکنان قدیمی نیز در بین گزینه‌ها مطرح باشد و این اتفاق برای گوتی در رئال افتاده است. قبلا زیدان به عنوان بازیکن سابق رئال در عرصه مربیگری موفق بود.

روبرتو مارتینس

سرمربی تیم ملی بلژیک نیز که یک اسپانیایی است از گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها برای جانشینی لوپتگی است. او عملکرد خوبی در تیم ملی بلژیک داشت و توانست در جام جهانی نیز سوم شود.

لئوناردو یاردیم

بعد از برکناری از موناکو، یاردیم پرتغالی اکنون بدون تیم است و می‌تواند گزینه خوبی برای سران رئال باشد تا جانشین لوپتگی در این تیم شود.

همچنین نام مربیانی چون سانتیاگو سولاری، مائوریسیو پوچتینو و آرسن ونگر برای جانشینی این مربی مطرح شده که از این بین، سولاری فعلا هدایت رئال را به صورت موقت عهده دار شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار