PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
هافبک آلمانی تیم فوتبال یوونتوس تا دو ماه دیگر قادر به همراهی بانوی پیر نخواهد بود.
کیهان ورزشی-
 امره جان نزیک به 40 روز یعنی تا اوسط ماه دسامبر سال جاری قادر به همراه یوونتوس نخواهد بود چرا که او برای برداشتن کیست غده تیروئیدش تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

یوونتوس در نبود هافبک آلمانی‌اش مشکلاتی در خط میانی داشته چرا که دیگر گزینه‌اش برای پست هافبک مرکزی، سامی خدیرا هم مصدوم و خانه‌نشین است.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، وجود یک توده در گلوی امره جان از مدت پیش او را آزار داده و به همین دلیل پزشکان عمل جراحی را بهترین تجویز برای برطرف کردن این مشکل دانسته‌اند، عملی که دوره نقاهت آن حداقل 40 روز خواهد بود.

طولانی شدن خانه‌نشین امره جان ممکن است به مشکلات ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس بیفزاید چرا که او در این فصل به استفاده از سیستم 3-3-4 رو آورده است.

خدیرا اما شرایط بهتری نسبت به هموطن خود دارد و قرار است وضعیت او در تمرینات امروز (سه‌شنبه) بانوی پیر مورد ارزیابی قرار بگیرد و ممکن است که برای بازی هفته آینده مقابل کالیاری برگردد. اگر مشکلی برای خدیرا پیش آید که او نتواند بازی کند، یوونتوس تنها سه هافبک دیگر، بلیز متویدی، رودریگو بنتانکور و میرالم پیانیچ خواهد داشت و برای استراحت دادن به هر یک از این سه نفر، آلگری می‌بایست تغییر در سیستم بازی تیمش اعمال کند، از جمله اینکه فدریکو برناردسکی یا خوان کوادرادو را در خط میانی قرار دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار