PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
نصف فینال به کام "کاشیما"
دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با ۲ گل به سود کاشیما آنتلرز ژاپن خاتمه یافت.
فینال لیگ قهرمانان آسیا/ برزیلی‌ها منجی سامورائی‌ها شدندکیهان ورزشی- 

دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران در ورزشگاه کاشیما ساکر برگزار شد. نیمه اول را پرسپولیس بهتر از حریف آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی مسابقه می‌توانست دروازه کاشیما را باز کند. علیپور در دقیقه ۴ صاحب فرصت گلرنی شد که شوت او به دست مدافع کاشیما برخورد کرد؛ داور در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت و اعلام ضربه کرنر کرد. با گذشت زمان تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت و با حرکت از جناحین و ارسال توپ به روی دروازه پرسپولیس قصد گلزنی داشت. دقایق پایانی نیمه نخست بازی آرام شد توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود. تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل در این نیمه بی‌نتیجه بود و ۴۵ دقیقه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت. نیمه دوم بر خلاف ۴۵ دقیقه اول بازی با یورش کاشیما به سمت دروازه پرسپولیس آغاز شد. در این نیمه بازیکنان کاشیما عمق دفاع میهمان را هدف قرار دادند و چند موقعیت نصف و نیمه خلق کردند. شاگردان برانکو چشم به ضد حملات دوختند تا بتوانند راهی برای رسیدن به دروازه کاشیما پیدا کنند. در طول این نیمه شاهد رد و بدل کردن پاس‌های کوتاه از سوی بازیکنان کاشیما بودیم. تیم میزبان در دقایق ۵۸ و ۷۰ دوبار توسط بازیکنان برزیلی‌اش دروازه بیرانوند را گشود. در ادامه شاگردان برانکو برای جبران گل خورده تلاش کردند اما تلاش آن‌ها بی نتیجه بود این مسابقه با ۲ گل به سود نماینده ژاپن به پایان رسید. 
دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، شنبه آینده ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. 


ورزشگاه کاشیما ساکر ایباراکی- شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷- ساعت ۹:۳۰  
تماشاگر: ۳۵ هزار نفر 
داور: مانینگ از کشور چین 
اخطار: آبه از کاشیما، نعمتی و خلیل‌زاده از پرسپولیس
اخراج: سیامک نعمتی (۲+۹۰) از پرسپولیس


ترکیب کاشیماکوون سون تائه، گن شوجی (کاپیتن)، شوتویاماماموتو، دیاگو نیشی، جونگ سئونگ هیون، لئو سیلوا، شوما دوی (۸۰-ناگاکی)، کنتو میاسو، آبه (۶۷-کوکی آنزای)، سوزوکی، سرجینیو  (۹۰- تاکیشی کاناموری) 
سرمربی: گو ایوا 

ترکیب پرسپولیسعلیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتن)، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی (۷۰- امید عالیشاه)، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور 
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ 

لحظات حساس
نیمه اول 
دقیقه ۴: توپ پس از رسال از جناح راست روی دروازه کاشیما به علیپور رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع کاشیما راهی کرنر شد. 
دقیقه ۶: ضربه ایستگاهی احمد نورالهی را دروازه‌بان کاشیما در دهانه دروازه به کرنر فرستاد. 
دقیقه ۲۵: توپ در محوطه جریمه پرسپولیس به سوزوکی رسید و شوت محکم این بازیکن با فاصله زیاد به بیرون رفت. 
دقیقه ۳۱: سرجینیو در موقعیت گلزنی قرار گرفت و شوت این بازیکن با تکل خوب خلیل‌زاده دفع شد. 
دقیقه ۳۶: شوت راه دور منشا راه به جایی نبرد و با اختلاف از کنار دروازه کاشیما به بیرون رفت. 

نیمه دوم
دقیقه ۴۸: در محوطه جریمه پرسپولیس، سیلوا پاس سرجینیو را به بالای دروازه بیرانوند زد. 
دقیقه ۵۸ (لئو سیلوا- گل اول کاشیما): توپ پس از حرکت ترکیبی کاشیمایی‌ها به لئو سیلوا رسید و این بازیکن از روی ۱۸ قدم با ضربه پای چپ گل اول کاشیما را به ثمر رساند.
دقیقه ۷۰ (سرجینیو- گل دوم کاشیما): در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس، بازیکن کاشیما توپ را پشت مدافعین میهمان به سرجینیو رساند و او نیز با پای چپ توپ را به تور دروازه پرسپولیس چسباند.
دقیقه ۸۵: شوت راه دور کمال کامیابی‌نیا را دروازه‌بان کاشیما مهار کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار