PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل پرسپولیس همه کاری می‌کند تا بازی را کنترل کرده و به نتیجه موردنظرش دست یابد.


کیهان ورزشی-


«گو اویوا»، سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی رفت را در خانه بردیم، اما بازی برگشت سخت خواهد بود. در بازی فردا می‌دانیم کار سختی داریم و از دقیقه اول خواهیم جنگید.

مأموریت سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت
وی در مورد اینکه تیمش چطور برای دیدار سخت برابر پرسپولیس آماده شده است، تصریح کرد: بازی خارج از خانه همیشه سخت است. در این تورنمنت هم بازی‌های خارج از خانه همیشه سخت بوده است. این تجربه را ما داریم و فردا هم مأموریت سختی خواهیم داشت، اما اگر ما بتوانیم بازی را از ابتدا کنترل کنیم من به این دیدار خیلی امیدوار هستم.

همه کار می‌کنیم تا بازی را کنترل کرده و به نتیجه برسیم
سرمربی تیم کاشیما درباره جو ورزشگاه آزادی و تماشاگران تیم پرسپولیس هم گفت: همان‌طور که گفتم از نظر تعداد تماشاگران شرایط برای ما سخت خواهد بود، مخصوصاً از لحاظ ارتباطی و صحبت کردن کار ما سخت است و مجبوریم از زبان بدن در زمین استفاده کنیم، اما ما داخل زمین همه کار می‌کنیم تا بازی را کنترل کرده و به نتیجه برسیم. از ژاپن هم تماشاگران کمی آمده‌اند، درست است که کافی نیستند، اما به ما روحیه و انگیزه خواهند داد تا موفق شویم.

می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که پرسپولیس را در خانه‌اش شکست می‌دهد
گو اویوا درباره شکست‌ناپذیری تیم پرسپولیس در دیدارهای خانگی‌اش نیز عنوان کرد: ما می‌دانیم پرسپولیس در خانه خوب بازی می‌کند و این اطلاعات را قبلاً دریافت کرده‌ایم، اما مأموریت ما در بازی فردا این است که به اولین تیمی تبدیل شویم که پرسپولیس را در دیدارهای خانگی شکست می‌دهد.

استراتژی خاصی در مورد زمان بازی رفت مقابل پرسپولیس نداشتیم
وی در مورد اینکه تمام دیدارهای کاشیما در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا در شب برگزار شد، اما در دیدار رفت مقابل پرسپولیس این بازی را در ساعت 15 ظهر به وقت ژاپن برگزار کرده‌اند و دلیل این موضوع چه بوده است، گفت: ما استراتژی خاصی در مورد زمان بازی نداشتیم و این یک بازی عادی لیگ قهرمانان آسیا بود. بازی‌های ما بیشتر در روزهای میانی هفته برگزار می‌شود، اما بازی فینال در روز انتهای هفته و تعطیل بود. در بازی‌های روز عادی به خاطر موقعیتی که شهر کاشیما دارد ما نمی‌توانیم تماشاگران زیادی داشته باشیم، اما در روزهای آخر هفته در ژاپن به خصوص در ساعات میانی روز ما می‌توانیم تماشاگران زیادی داشته باشیم. علت برگزاری دیدار با پرسپولیس در آن ساعت هم فقط به خاطر بلیت‌فروشی و برگزاری بهتر و زیباتر مسابقات بوده است.

باید از ابتدا تا پایان مسابقه تمرکز داشته باشیم تا به یک نتیجه خوب برسیم
سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در مورد استراتژی خود برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی خوب برای ما، دفاع سخت و دفاع خوب خواهد بود. همچنین نیمه تهاجمی ما هم باید خوب کار کند. ترکیبی از دفاع و حمله برای من ترکیبی خوب خواهد بود. همان‌طور که گفتم ما باید از ابتدا تا پایان مسابقه تمرکز داشته باشیم تا به یک نتیجه خوب برسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار