PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید شاگردانش، تیم بی خطر سایپا را با مربی بزرگش شکست داده‌اند.

قلعه‌نویی: سایپا مربی بزرگی دارد اما بی‌ خطر بود/ مخالف بازی با پرسپولیس در نیم فصل دوم هستیم


کیهان ورزشی-

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر سایپا تصریح کرد: خدا را شکر توانستیم یک پیروزی خوب را به دست بیاوریم. بازی منطقی و بابرنامه‌ای را به نمایش گذاشتیم. دیروز هم گفتم بازیکنان جایگزین تمام تلاششان را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: سایپا مربی بزرگی دارد اما امروز نتوانست خطری روی دروازه ما ایجاد کند و تیم ما موقعیت زیادی داشت. برای ما مهم پیروزی و گل نخوردن بود که در هر دو موفق شدیم. سایپا هفته پیش ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بود و توانست پیروز شود.

قلعه‌نویی درباره بازی عقب‌افتاده با پرسپولیس گفت: ما نامه‌نگاری‌هایی انجام دادیم. به بازی پرسپولیس نگاه ملی داریم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. فکر نمی‌کنم سعید فتاحی که مسئول عادلی است، این بازی را بخواهد در نیم‌فصل دوم برگزار کند.

وی درباره رفت‌و آمد سخت هواداران به نقش جهان گفت: استادیوم یادگار امام هم این مشکل را دارد. البته در  نقش جهان کار راحت‌تر است. من نمی‌خواهم ورود کنم اما یک سری مشکلات وجود دارد. در یادگار امام هواداران باید چند کیلومتر راه بروند و مسئولان باید بیشتر هواداران تلاش کنند زیرا آن‌ها سرمایه‌های اصلی هستند و تیم ما هدفش حفظ همین سرمایه‌هاست.

سرمربی سپاهان درباره درخشش کی‌روش استنلی اظهار کرد: ما یک ستاره به اسم سپاهان داریم که کی‌روش هم جزو همین ستاره است.

برچسب ها: امیر قلعه نویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار