PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
هواداران ریورپلاته با حمله به اتوبوس بوکاجونیورز به بازیکنان این تیم آسیب رساندند که این اتفاق باعث شد فینال برگشت کوپا لیبرتادورس لغو شود.


کیهان ورزشی-

به نقل از ESPN، دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس (آمریکای جنوبی)  که قرار بود شنبه شب بین دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز در ورزشگاه مونتومنتال برگزار شود به علت جنجال هواداران تیم میزبان لغو شد. 

بازیکنان بوکاجونیورز در مسیر ورزشگاه با هواداران خشمگین ریورپلاته رو به رو شدند و با وجود حضور نیروهای امنیتی اتوبوس حامل این تیم با سنگ و اشیا دیگر استقبال شد. پلیس برای مهار آن‌ها از گازهای اشک آور استفاده کرد اما متوجه نبود این کار به بازیکنان بوکا آسیب می‌رساند چون شیشه‌های اتوبوس بر اثر پرتاب سنگ شکسته بودند. 

در نهایت بازیکنان بوکا با وضع نامناسبی به ورزشگاه رسیدند و دو بازیکن راهی بیمارستان شدند. یکی از بازیکنانی که به دلیل استنشاق گاز اشک آور آسیب دیده بود کارلوس توس بود. 

این شرایط باعث شد کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کند بازی یک ساعت دیرتر انجام می شود. با این حال وضعیت بدتر از آن چیزی بود که تصور می‌کردند و بازی یک و ساعت و نیم دیگر به تعویق افتاد.

در این لحظات پلیس با هواداران ریور در خیابان‌ها درگیر بود. برخی دیگر از آن‌ها که بلیت تهیه کرده بودند در ورزشگاه منتظر شروع بازی بودند.

کارلس پویول به این اتفاق زشت واکنش نشان داد و در صفحه خود نوشت: اخبار نارحت کننده‌ای از آرژانتین به گوش می‌رسد. فوتبال نمی‌تواند در چنین شرایطی باشد. خجالت آور است!

توس نیز به شدت از اتفاق‌های رخ داده عصبانی بود و به خبرنگاران گفت: ما شرایط بازی کردن نداریم اما مسوولان متوجه این موضوع نیستند. بازیکنان ریور پس از این اتفاق حتی به ما نزدیک نشدند تا از وضعیت‌مان آگاه شوند. 

کمتر از یک ربع مانده به شروع سوپرکلاسیکو در حالی که مونومنتال پر از تماشاگر بود کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفت این بازی را لغو کند. بر این اساس "جنگ جهانی سوم" امروز (یک‌شنبه) ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار