PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مدیرعامل استقلال گفت: جپارف به استقلال منتقل نشده است. هنوز اتفاق خاصی نیافتاده و باهیچ کسی نه مذاکره کرده‌ایم و نه قرارداد بسته‌ایم.


کیهان ورزشی-

امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال درباره دو پیروزی متوالی این تیم اظهار کرد: ما از ابتدای فصل به همه هواداران قول داده بودم که استقلال روز به روز بهتر می‌شود و روزهای بهتر و باکیفیت‌تر و بازی‌های تماشاگرپسندی در انتظار هوادران باشد.

او افزود: باشگاه تعهداتی به بازیکنان و کادر دارد که باید آن‌ها را انجام دهد. در حال تعامل با بازیکنان و کادرفنی هستیم و امیدواریم مشکلات مالی ما زودتر حل شود تا بازیکان با خیال آسوده کار خود را انجام دهند.

فتحی که در برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می‌کرد، درباره جذب بازیکن در نیم فصل گفت: جپارف به استقلال منتقل نشده است. درباره فهرست ورودی و خروجی موضوعی مطرح نشده است. هر چه به نیم فصل نزدیک شویم با شفر صحبت می‌کنم و به دنبال رفع نقاط ضعف با مشورت با کادرفنی و کمیته فنی هستیم. هنوز اتفاق خاصی نیافتاده و باهیچ کسی نه مذاکره کرده‌ایم و نه قرارداد بسته‌ایم. از همه عزیزان هم می‌خواهیم به حاشیه‌هایی نظیر قرض دادن فلان بازیکن یا جذب فلان هافبک نپردازند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عملکرد این باشگاه در قبال پادوانی توضیح داد: وظیفه باشگاه اسقتلال بود و پادوانی از بازیکنان بااخلاق و خوب ما بودند. از زمان حضور ما وظیفه ما این بود که به روند درمانی پادوانی بریم. او با پای خودش به ایران آمد و متاسفانه باویلچر برگشت. هر کاری بتوانیم برای او انجام خواهیم داد تا سلامتی‌اش را به دست بیاورد.
او درباره بستری شدن ایرج دانایی‌فر اظهار کرد: ایشان حال مساعدی ندارد و به لطف خدا و دعا مردم امیدواریم این اسطوره باشگاه استقلال و زننده اولین گل ایران در جام جهانی را به زودی خوب شود و باشگاه استقلال هر کاری بتواند انجام می‌دهد و کوتاهی نخواهد کرد.

فتحی درباره ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال نیز اذعان کرد: این واقعیت دارد و چند نقطه را در تهران مشخص کرده‌ایم و با کارشناسان صحبت کرده‌ایم تا ایجاد منبع درآمد برای باشگاه کنیم. این می‌تواند کمک کند تا ما بازی‌های اختصاصی خود را نیز در این ورزشگاه برگزار کنیم.

او درباره شجاعیان اذعان کرد: وضعیت او خوب است و با تیم تمرین می کند و در نیم فصل به تیم اضافه می‌شود.

وی  درباره مرتضی تبریزی هم گفت: این که بازیکنی در فهرست ۱۱ نفره باشد با تصمیم مربی است. تبریزی هم بازیکن خیلی خوبی است اما نظر شفر برای بازی کردن او مطرح است. آقای سلطانی‌فر هر کمکی را توانستند به باشگاه استقلال انجام دادند. آقای وزیر ورزش نه پولی به استقلال داده و نه به پرسپولیس و این کار را نمی‌تواند انجام دهد. اگر بازیکنی مثل جپارف مورد تایید شفر باشد، ما آن را جذب می‌کنیم. شان وزیر به این شکل نیست که درباره بازیکن تصمیم بگیرد و شان او بالاتر از این حرف‌هاست. اکنون فهرست ما پر است و باید چند بازیکن با نظر سرمربی و کمیته فنی کنار گذاشته شود تا بازیکنان جدید وارد شوند.

فتحی درباره پروزی در پروند یازالده گومز و سوپر جام اظهار کرد: منتظر نظر نهایی دادگاه حکمیت هستیم و فکر می‌کنم تا چند هفته آینده نظر قطعی را بدهند. امیدواریم پرونده‌هایی چون بویان و جپارف هم مانند گومز به خوبی به پایان برسد.

وی درباره روند خصوصی‌سازی استقلال گفت: من مطلع نیستم و متولی آن وزارت ورزش است و من هم از طریق رسانه‌های جمعی آگاه شدم.

او درباره این که می گویند شفر گرو را دوست دارد؟ گفت: بحث دوست داشتن و نداشتن بازیکن نیست بلکه بحث کیفیت است. هر بازیکنی کیفیت مطلوب را نداشته باشد، از فهرست خارج خواهد شد تا بازیکنان باکیفیت‌تر اضافه شوند. خارجی و داخلی هم ندارد و این دو بازیکن خارجی هم از این قاعده مستثنی نیست. هواداران ما توقع دارند استقلال قوی باشد و ما هم باتوجه به بضاعت‌مان بازیکن جذب خواهیم داد اما نخست سرمربی باید بازیکن پیشنهاد دهد و سپس ما اقدام کنیم.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: در باشگاه و بین ارکان باشگاه همکاری خوبی با شفر وجود دارد که متقابل است. بعید می‌دانم مشکل خاصی باشد و اگر منظور ایشان شخص خاصی بوده است، از خود شفر باید پرسیده شود. اگر کاری در استقلال انجام می‌شود کار تیمی است نه تنها فقط آقای خطیر یا اقای مباشری. اگر پرونده بین‌المللی بسته می‌شود، فقط کار خطیر نیست و یک تیم حقوقی قوی وجود دارد که علاوه بر زحمات علی خطیر، آن‌ها هم به این موضوع کمک می‌کنند.

برچسب ها: امیرحسین فتحی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار