PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
کیهان ورزشی-
 امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم اما با یک بازی خوب سه امتیاز را گرفتیم. چیزی تمام نشده است و لیگ مثل ماراتن است و باید بتوانیم بازی‌های بعدی را هم ببریم. وقتی جو خراب باشد و فحاشی زیاد باشد، تمرکز آدم به هم می‌ریزد. این بازی در ورزشگاه خودمان بود و بهتر بازی کردیم. من و فخرالدینی دوست هستیم و مشکلی باهم نداریم.

 احمد نوراللهی بازیکن تیم فوبتال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی که برای‌مان مهم بود را بدست بیاوریم. از هوادارنمان منونیم و امیدواریم سپاهان را هم شکست دهیم. فشار زیادی روی بازیکنان است اما هم مدیریت، کادرفنی و بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و امیدوارم با پیروزی در بازی‌های بعدی در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

سیدجلال حسینی بازیکن تیم فوبتال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: من ۱۱۵ بازی ملی داشتم و دوباره از همه مردم و هواداران تشکر می‌کنم. من از فدراسیون و برنامه ۹۰ بابت کلیپی که برایم ساخته بودند هم تشکر می‌کنم. خدا را شکر که توانستم ۱۱۵ بازی ملی داشته باشم و در ۱۹۵ بازی، عضو تیم‌های ایرانی بودم. وی درباره قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس اظهار کرد: خیلی سخت است. من پس از بازی با پیکان هم گفتم که کار سختی داشتیم و علی رغم این که بردیم اما خستگی زیادی متوجه بازیکنانم‌مان شد. ذوب‌آهن همیشه تیم خوبی است و نباید فریب جایگاهش را بخوریم. دو بازی سنگین‌تر پیش روی داریم و باید با سپاهان و پارس جنوبی بازی کنیم.

کامیابی‌نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: مسلمان فوتبالیست قوی‌ای است و یک لحظه غفلت از او خطرناک است. در نیمه اول یک بار از او غافل شدیم و نزدیک بود گل بخوریم که به خیر گذشت  و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره وضعیت کتفش عنوان کرد: به هر حال باید با برانکو و جراح خودم مشورت کنیم و تا ببینم چه رویکردی باید در نیم‌فصل داشته باشیم.

او درباره بردهای اقتصادی پرسپولیس گفت: با این بضاعتی که داریم، نتایجمان عالی است. ان‌شاءالله سه چهار بازیکنی که به تیم اضافه شوند، بتوانند به تیم کمک کنند.

کامیابی‌نیا درباره سیدجلال حسینی گفت: باید مجسمه او ساخته شود. باید از او و تمامی کسانی که برای تیم ملی زحمت می‌کشند، تقدیر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار