PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر والیبال تیم سایپا تهران برابر شهرداری تبریز به پیروزی رسید و شهروند اراک با شکست دورنا به رده پنجم رسید.
کیهان ورزشی-
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ امروز(چهار شنبه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، مشهد، ورامین و اراک آغاز شد که در پایان سایپا در دیداری جنجالی در خانه والیبال برابر شهرداری تبریز به پیروزی رسید و شهروند اراک با برتری برابر دورنا به رده پنجم صعود کرد.

در یکی از مهمترین بازی‌ها که بین دو تیم  میانه جدولی و بحران زده برگزار شد تیم سایپا تهران رده هشتمی در خانه والیبال و در حضور کمتر از ۱۰۰ تماشاگر میزبان شهرداری تبریز رده دهمی بود که در پایان شاگردان پیمان اکبری پس از دو هفته ناکامی توانستند بدون حضور حمزه زرینی به دلیل محرومیت با نتیجه سه بر یک برابر تبریزی‌های بحران زده به برتری دست یابند اما با شش برد و ۱۷ امتیاز از جایگاهشان در رده هشتم تکان نخوردند.

در این دیدار که عادل بناکار در چندین صحنه اعتراضات تندی به داوری داشت در پایان سایپا ست‌های بازی را با امتیاز‌های ۲۸-۲۶، ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۷ و ۳۳-۳۱ به سود خود تمام کردند تا شهرداری تبریز با هفت باخت و ۱۰ امتیاز در رده دهم بایستد.

در مهمترین دیدار این هفته تیم‌ پیام مشهد در سالن مهران در حالی میزبان پیکان تهران بود که محمد موسوی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و این بازی تا این لحظه دو بر دو در ست پنجم در جریان است.

در دیگر دیدارهای مهم هفته یازدهم شهروند اراک موفق شد در خانه برابر تیم قعر نشین دورنای ارومیه با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا با شش برد و ۱۷ امتیاز موقتا به رده پنجم صعود کند.

 همچنین تیم‌صدرنشین شهرداری ورامین در سالن گل عباسی میزبان شهرداری گنبد است که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود ورامینی‌ها در جریان است.

در آخرین دیدار امروز نیز شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان فولاد سیرجان است که در پایان ارومیه‌ای‌ها در عین ناباوری با نتیجه سه بر یک مغلوب شاگردان دامغانی شدند تا فولاد با پنج برد و ۱۶ امتیاز در رده نهم بایستد و شهرداری ارومیه همچنان در رده‌های انتهایی باقی ماند.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا تهران ۳ - شهرداری تبریز ۱(۲۸-۲۶، ۲۵-۲۲، ۲۵-۱۷ و ۳۳-۳۱)

شهرداری ورامین ۲ - شهرداری گنبد ۱(۲۵-۲۲، ۲۵-۲۳، ۲۱-۲۵ و در ست چهارم در جریان است)

پیام مشهد ۲ - پیکان تهران ۲(۲۵-۲۱، ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۳، ۲۱-۲۵، در ست پنجم در جریان است)

شهرداری ارومیه ۱ - فولاد سیرجان ۳(۲۱-۲۵، ۱۵-۲۵، ۲۵-۱۶ و ۲۳-۲۵)

شهروند اراک ۳ - دورنا ارومیه ۱(۲۵-۲۱، ۲۵-۲۳، ۲۱-۲۵ و ۲۵-۲۱)

عقاب نهاجا - خاتم اردکان(جمعه برگزار می‌شود)

کاله مازندران(قرعه استراحت)

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار