PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
درحالی‌که کمتر از 48 ساعت تا آغاز دیدار سپیدرود مقابل استقلال تهران باقی‌مانده است دومین بازیکن این تیم در هفته جاری پس از توافق با باشگاه سپیدرود، قرارداد خود را فسخ کرد.
کیهان ورزشی-
درحالی‌که کمتر از 48 ساعت تا آغاز آخرین دیدار سپیدرود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر مقابل استقلال تهران باقی‌مانده است، بابک حاتمی پس از مذاکره با کادر فنی و مدیریتی باشگاه سپیدرود رشت به‌صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کرده و از این تیم جدا شد.

حاتمی که پس از حضور علی کریمی و پس از چند جلسه تمرین و انجام سه بازی دوستانه مقابل شهرداری آستارا، امیدهای سپیدرود و سردار جنگل گوراب زرمیخ توانست مجوز حضور در جمع شاگردان علی کریمی را پیدا کند، تنها در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان یار جانشین در زمین حضور پیدا کرد.

وی پس از منوچهری دومین بازیکن اسبق سرخ‌آبی‌های پایتخت است که در هفته جاری و پیش از پایان نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر از جمع شاگردان علی کریمی جدا می‌شود، این مدافع 32 ساله و اسبق پرسپولیس تهران سابقه بازی در تیم‌های شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان، سایپا تهران و گسترش فولاد تبریز را نیز در کارنامه دارد.

علی بهارمست سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌وگو با فارس این خبر را تائید کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف استقلال تهران می‌رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار