PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
کویت به صورت رسمی ضمن ابراز آمادگی برای مشارکت در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از رایزنی با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا خبر داد.
کیهان ورزشی-
به نقل از سایت الخلیج آنلاین، فدراسیون فوتبال کویت اعلام کرد به صورت کامل آماده است تا در صورت درخواست رسمی فیفا یا هر مقام ارشد فوتبال جهان میزبانی برخی از دیدارهای جام جهانی 2022 قطر را بر عهده بگیرد.

احمد عقله العنزی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال کویت امروز (پنجشنبه) گفت: ما با کمال میل مهیای میزبانی از برخی دیدارهای جام جهانی 2022 فوتبال در صورت درخواست‌های رسمی فدراسیون فوتبال قطر و فیفا هستیم. فیفا در نظر دارد تا جام جهانی 2022 قطر را به جای 32 تیم با شرکت 48 تیم برگزار کند و صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری برخی از بازی‌ها در کشورهای حوزه خلیج فارس مطرح هستند. البته در شرایط کنونی این پیشنهاد فیفا است و هنوز به طور رسمی مشخص نیست که تعداد تیم‌های جام جهانی 2022 افزایش یابند.

وی افزود: در صورت درخواست فدراسیون فوتبال قطر و فیفا کویت آماده است تا از این کشور در میزبانی و سازماندهی جام جهانی 2022 فوتبال پشتیبانی کند.

احمد عقله العنزی در خاتمه اظهار داشت: احمد الیوسف الصباح، رئیس فدراسیون فوتبال کویت برای رایزنی در این رابطه با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا دیدار خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار