PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به زودی با نیمار دیدار خواهند کرد.


کیهان ورزشی-

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پندار خمارلو، تیم‌های بایرن مونیخ، پی اس وی آیندهوون، کلوب بروژ بلژیک، زنیت روسیه، تیم ملی سوئد، تیم ملی ایسلند و تیم ملی زنان انگلستان از جمله تیم‌هایی هستند که خبر حضور آنها در دوحه را دریافت کرده‌ایم.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح امروز خود را در حالی انجام داده است که تیم‌های کلوب بروژ بلژیک و بایرن مونیخ در زمین‌های مجاور آنها تمرین می‌کردند.

بایرن مونیخ برای اقامت در دوحه، هتل «موون پیک» را که تیم ملی ایران هم در آن اقامت داشت، به طور کامل در اختیار گرفته و آن را قرق خود کرده است. این تیم آلمانی 12 ژانویه دوحه را ترک خواهد کرد و پس از آنها، تیم پاری سن ژرمن از 13 ژانویه و به مدت چهار روز وارد این کشور خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن برای شرکت در تورنمنتی پنج جانبه که آیندهوون، زنیت روسیه و دو تیم دیگر از روسیه در آن حضور خواهند داشت، وارد قطر می‌شود.


نکته قابل توجه اینکه برانکو ایوانکوویچ امروز چهارشنبه در فرصت استراحت تمرین سرخپوشان سری به تمرین تیم کلوب بروژ بلژیک زد که در زمین کناری پرسپولیس تمرین می‌کرد.

برانکو لحظاتی هم در سالن بدنسازی با سرمربی کروات و 40 ساله این تیم ایوان لکو به گفت‌وگو پرداخت. لکو که خود در دوران بازیگری برای بروژ بازی کرده است، بعد از دوران بلاژویچ و برانکو به تیم ملی کرواسی راه پیدا کرد.

در پایان تمرین سرخپوشان هم ایگور پانادیچ، پندار خمارلو و فرزاد حبیب‌الهی برای تماشای بازی تمرین بایرن مونیخ رفتند. تمرین بایرن مونیخ تحت تدابیر شدید امنیتی انجام می‌شد و اجازه تصویربرداری هم نمی‌دادند. بنابر اعلام مسوولان حاضر در محل تصویربرداری از تمرین باواریایی‌ها مستلزم ثبت نام و انجام تشریفات کاری بود.

آنالیزور پرسپولیس هم به عنوان تجربه‌ای شخصی اقدام به آنالیز تمرین بایرن مونیخ کرد.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار