PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
شاگردان برانکو از دیدار امروز و برد با ارزش خود گفتند.
کیهان ورزشی-

شاگردان برانگو از دیدار امروز و برد با ارزش خود گفتند.

به گزارش مدال، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی ها بازیکنان را بی دلیل بزرگ می‌کنند در حالی که آنها باید کنترل شوند.

 سیدجلال حسینی پس از پیروزی مقابل پدیده گفت:‌ بازی سختی بود و ما این مسابقه را به سختی بازی  پشت‌ سر گذاشتم.

وی در پاسخ به این سوال که هجمه هایی علیه پرسپولیس در این هفته به راه افتاده گفت: از هواداران ممنونم که در حال جنگیدن با همه هستند ولی روابط عمومی باشگاه باید بیشتر پاسخگو باشد. ما یکی از تیم هایی هستیم که بیشترین مشکلات را داریم ولی همینجا می‌گویم اگر قرار باشد جواب بدهیم ما هم مثل خودشان پاسخ خواهیم داد.

کاپیتان پرسپولیس در  خصوص اینکه آیا پرسپولیس با این شرایط می‌تواند به صدرنشینی ادامه بدهد گفت: خیر اصلا اینطور نیست. برخی ها بازیکنان را بی دلیل بزرگ می‌کنند در حالی که آنها باید کنترل شوند. ما باید در آسیا بجنگیم و برخی از بازیکنان باید خیلی تلاش کنند.

حسینی در خصوص صحبت‌هایی که محمد تقوی علیه پرسپولیس صحبت کرده است: من که نباید جواب این مسائل را بدهم،کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید در این مورد صحبت کنند. یک مربی به عنوان کارشناس رفته در جایی هر طور خواسته صحبت کرده است و کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید به این مسئله ورود کنند.

شیری: باید از شرایط پیکان خارج شوم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می‌کنم خودم را آماده بازی در پرسپولیس کنم و از شرایط فکری در پیکان خارج شوم.

مهدی شیری بعد از بازی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: پدیده تیم خوبی است و خدارا شکر که بازی خوبی انجام دادیم و بردیم.

وی افزود: سعی می‌کنم خودم را آماده بازی در پرسپولیس کنم و از شرایط فکری در پیکان خارج شوم.

شیری در خصوص پوشیدن پیراهن شماره 70 به صورت مشترک با علیپور گفت:این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و طبیعی است. مساله خاصی نبود.

بیرانوند: پیشکسوتان جواب تقوی را بدهند

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: جذب منشا از سوی استقلالی‌ها برای کوبیدن پرسپولیس بود.

علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: خوشبختانه نیم‌فصل دوم را با برد شروع کردیم و به هواداران تبریک می‌گویم. در ۱۰-۱۵ دقیقه اول پدیده عالی بود اما ما با تمرکز داشتن بهتر شدیم و برد شیرین را به دست آوردیم.

وی افزود: نیم‌فصل دوم واقعاً سخت است همه تیم‌ها بازیکنان خوبی جذب کردند به نظرم تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

بیرانوند در مورد اینکه سردار آزمون گفته بود پنالتی که بیرانوند گرفت با اشاره من بود، گفت: یعنی با حرف او پنالتی را گرفتم؟ من همیشه قبل از بازی‌ها تیم‌های حریف را آنالیز می‌کنم مخصوصاً کاشته زن‌ها و پنالتی‌زن‌ها. در جام ملت‌ها هم آنالیز کردم و می‌دانستم به کجا می‌زند. حواسم به سردار نبود و فکر کنم شانس من بود که او را تلویزیون پشت بازیکن ژاپن نشان داد.

وی گفت: بعد از آن به سردار گفتم روی مخ من نرود.(با خنده) در دیدار با ژاپن قصدم این بود همانجایی که بازیکن ژاپن می‌زند بروم اما تا دقایق آخرین این ور و آن ور کردم در نهایت نتوانستم توپ را بگیرم. در مجموع دروازه‌بان باید خودش تصمیم بگیرد که چه کاری انجام دهد. 

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد ماندنش در این تیم گفت: تصمیم گرفتم که بمانم و بهترین عملکرد را داشته باشم. خوشحالم و امیدوارم هوادارانم راضی باشند. امیدوارم امسال در سه جام خوب کار کنیم. رفتن در این شرایط سخت بود چون تیم‌ها در جریان جام ملت‌ها که ما حضور  داشتیم در حال نقل و انتقالات بودند و نمی‌توانستم بروم و با آنها مذاکره کنم چون باید روی تیم تمرکز می‌کردم در این شرایط اگر تصمیم به رفتن می‌گرفتم اشتباه بود.

بیرانوند در مورد حضور عرب در باشگاه پرسپولیس گفت:‌فکر نمی‌کنم در حال حاضر باشگاه مشکل مالی داشته باشد من قبلاً هم گفتم هر کسی جای گرشاسبی بیاید به قولی نانش در روغن است چون باشگاه بدهی به کسی ندارد در حال حاضر هم عرب بیشترین تمرکزش این است که قرارداد بازیکنان را به ۵۰ درصد برساند. ما تا الان ۳۵ درصد پول گرفته‌ایم اما همین پدیده که مالکش هم تغییر کرد و مشکلات زیادی هم داشت ۵۰ درصد از قراردادش را پرداخت کرده اما پرسپولیس که در سه جام می‌جنگند هنوز بازیکنان ۳۵ درصد گرفته‌اند.

وی در مورد اینکه تقوی گفته بود پرسپولیس حمایت می‌شود، بیان داشت: او یک پیشکسوت است و من نمی‌توانم جواب کسی را بدهم. امیدوارم پیشکسوتان پرسپولیس جواب او را بدهند ما هم تقوی را به پیشکسوتان پرسپولیس می‌سپاریم.

دروازه پرسپولیس افزود: از اول فصل تحت فشار بودیم نمی‌دانم چه کار کرده‌ایم که اینقدر تحت فشار هستیم. متأسفانه ما هم نمی‌توانیم چیزی بگوییم.

بیرانوند در مورد رفتن منشا به استقلال گفت: فکر نمی‌کنم منشا آنطور که می‌خواست انتخاب کرده باشد و جذب او برای کوبیدن پرسپولیس بود. سخت بود که این بازیکن به استقلال برود و اصلاً استقلالی‌ها روی او فکر نمی‌کردند. 

وی در مورد اینکه چرا باید پرسپولیس زمین زده شود، عنوان کرد: نمی‌دانم ما که زورمان به کسی نمی‌رسد چون حرف بزنیم محروم می‌شویم تنها کاری که می‌کنیم این است که با پیروزی جواب حاشیه‌سازان را بدهیم. امسال هم خوشبختانه با جذب بازیکنان خوب سال پرسپولیس است.

دروازه‌بان پرسپولیس د ر مورد رفتن کی‌روش گفت: او تیمی ملی ساخت که سخت می‌باخت و فکر کنم در ۱۰۰ بازی تنها ۱۱ شکست داشتیم خود من از رفتن او خیلی ناراحت هستیم در حال حاضر تیم ملی بازیکنان خوبی دارد و خود این بازیکنان توضیح خواهند داد که چه تفاوت‌هایی وجود داشته است. کی‌روش روی تیم ملی عرق داشت و همیشه به بازیکنان می‌گفت برای مردم بازی کنید نه خودتان.

وی در مورد اینکه برخی گفته‌اند برانکو گزینه خوبی برای تیم ملی است، گفت: در این مورد نظر تاج، فدراسیون و وزارت ورزش مهم است. امیدوارم هر کسی می‌آید تیم ملی را در همین سطح نگه دارد.

مصلح: ارتباط نتیجه نگرفتن تیم ملی با پرسپولیس چیست؟

مدافع چپ پرسپولیس با اشاره به اظهارات محمد تقوی علیه این تیم، می‌گوید ارتباط نتیجه نگرفتن تیم ملی با تیمش را نمی‌داند.

شایان مصلح بعد از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده مشهد و صعود به صدر جدول اظهار کرد: ان‌شاءالله این روند را ادامه دهیم و مثل سال قبل قهرمان شویم.

او درباره اظهارات محمد تقوی علیه پرسپولیس نیز گفت: مشکل بزرگان تیم‌های دیگر و مربیان سابق تیم‌های دیگر با پرسپولیس چیست؟ نتیجه نگرفتن تیم ملی و تعطیل کردن مدارس به خاطر فینال لیگ قهرمانان آسیا چه ارتباطی به تیم ما دارد؟ این ربط را پیدا کنید.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: می‌گویند داوران به پرسپولیس کمک می‌کنند اما داوران ما شرافتمند هستند و هیچ وقت از ترس به نفع یا ضرر یک تیمی تصمیم نمی‌گیرند. ممکن است در یک بازی به نفع تیمی اتفاقی رخ دهد اما این موضوع همیشگی نیست و بعضاً به ضرر همان تیم است. مگر می‌شود با داوری به فینال آسیا رفت؟

نعمتی: بدون دست‌های پشت پرده صعود کردیم

هافبک پرسپولیس تاکید کرد که این تیم بدون کمک داوران توانسته تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 سیامک نعمتی بعد از پیروزی دو بر صفر این تیم و صعود به صدر جدول گفت: مثل دو رفت توانستیم پدیده را شکست دهیم و با قدرت شروع کنیم. در نیمه نخست شرایط ما خوب بود ولی در نیمه دوم باری حفظ گل‌هایمان عقب کشیدیم و بازی را به این تیم دادیم. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم.

او درباره اینکه برخی مدعی شدند این تیم با کمک داوران توانسته در لیگ برتر موفق شود، تصریح کرد: نظری ندارم. ما تمام سعی و تلاش خودمان را در زمین کردیم. در آسیا توانستیم بدون کمک داور و دست‌ها پشت پرده به فینال برسیم.

هافبک پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود پرسپولیس پول زیادی دارد، تاکید کرد: اگر پول دارند به ما هم بدهند.


برچسب ها: پرسپولیس ، محمد تقوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار