PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
در حادثه‌ای تلخ در مرکز تمرینی یکی از تیم‌های معروف فوتبال برزیل، تعدادی جوان جان خود را از دست دادند و برخی دیگر هم به شدت مجروح شدند.


کیهان ورزشی-


به نقل از نشریه آس اسپانیا، در یک آتش سوزی مهیب در مرکز تمرینی تیم فوتبال فلامنگو در منطقه شرق شهر ریودوژانیرو که صبح امروز (جمعه) به وقوع پیوست، حداقل 10 نفره کشته شدند و سه نفر دیگر دچار جراحات جدی شده‌اند.

طبق اعلام سازمان آتش‌نشانی برزیل، این آتش‌سوزی مهار شده است اما هنوز اطلاعاتی از هویت قربانیان این حادثه در در دسترس نبوده و مشخص نیست که آیا بازیکنان یا اعضای کادر فنی تیم فلامنگو هم جزو قربانیان بوده‌اند یا خیر.

فلامنگو یکی از محبوب‌ترین تیم‌های باشگاهی فوتبال برزیل و به خاطر شناسایی و پرورش بازیکنان بااستعدادی همچون وینیسیوس جونیور، زیکو، لئوناردو و ... معروف است.

در همین حال شبکه تلویزیونی تی‌وی گلوبوی برزیل اعلام کرده است که آتش‌سوزی در بخشی قدیمی از مرکز تمرینی باشگاه فلامنگو رخ داده که محل استقرار تیم‌های پایه باشگاه است. مشخص نیست که آیا اعضای این تیم‌ها جزو قربانیان بوده‌اند، اما طبق اعلام سازمان آتش‌نشانی ریودوژانیرو و رسانه‌های محلی، جان باختگان جوانانی میان 14 تا 17 سال سن هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار