PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
مهاجم استقلال می گوید گلزنی برابر پیکان باعث شد فشار از رویش برداشته است اما این تازه شروع موفقیت هایش است.


کیهان ورزشی-


مرتضی تبریزی صحبت های جالبی را در مورد شرایطی که به او گذشت انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 بعد از یک نیم فصل عجیب موفق شدی با شروع نیم فصل دوم گلزنی کنی. خودت در این باره توضیح می دهی؟
شرایطم عجیب که نبود و فکر می کنم برای هر بازیکنی پیش می آید که در یک نیم فصل در ترکیب تیم جا نیفتد ولی خدا را شکر نیم فصل دوم را با گلزنی آغاز کردم.

 فکر می کنی چرا در نیم فصل اول نتوانستی شرایط خوبی را در استقلال پیدا کنی؟
این موضوع مختص به من نبود و شما دیدید چون ما تغییرات زیادی در ترکیب تیم مان داشتیم در بازی های ابتدایی کل تیم شرایط خوبی نداشت و من هم از این قاعده مسثتنی نبودم. خودتان دیدید در هفته های پایانی نیم فصل چقدر شرایط خوبی پیدا کردیم ولی در آن زمان به من بازی های زیادی نرسید که بتوانم گلزنی کنم و موفق باشم.

در آن زمان توقع نداشتی بیشتر بازی کنی؟
بله به هرحال هر بازیکنی نیاز به حمایت دارد و اینکه بیشتر بازی کند ولی من هرگز اعتراض نکردم چون فکر می کردم آقای شفر مربی با تجربه ای است و قطعا بهترین تصمیم را برای استقلال می گیرد و من اصلا دوست نداشتم برای هواداران این تیم شرایطی درست کنم که ناراحت شوند و به همین دلیل در سکوت تمرین کردم.

در نقل و انتقالات زمستانی هم شایعه شد که قصد داری جدا شوی. این شایعات درست بود؟
اصلا چنین چیزی درست نیست و من بازیکن بی تجربه ای نیستم در شرایط سخت دوام نیاورم. این شایعاتی است که در رسانه ها مطرح می شد و من هرگز  چنین تصمیمی نداشت

 شفر هم بعد از بازی از گلزنی تو ابراز خوشحالی کرد. او چه کار کرد که تو دوباره به مسیر گلزنی برگردی؟
از آقای شفر ممنونم چون ایشان با اعتمادی که به من داشتند و کمکی که کردند توانستم این روزهای سخت را پشت سر بگذارم ،البته هنوز چیزی تمام نشده است و خیلی کار دارم تا به شرایطی که مدنظر خودم است نزدیک شوم و مطمئن باشید این تازه اول درخشش من در استقلال است.

 فکر می کنی در نیم فصل دوم تعداد گل هایت بیشتر می شود؟
من می خواهم اینطور به سوال شما جواب بدهم، من در نیم فصل اول بدشانس هم بودم، در بسیاری از بازی ها توپ هایم به شکلی عجیب گل نمی شد و به دیرک می خورد، امیدوارم در نیم فصل دوم توپ هایم گل شود تا بتوانم در موفقیت تیمم نقش داشته باشم، اگر بدشانسی ها تمام شود قطعا تعداد گل هایم هم بیشتر می شود.

 به عنوان یک بازیکن با تجربه فکر می کنی منشا می تواند فشار ناشی از انتقال از پرسپولیس به استقلال را تحمل کند؟
منشا بازیکن با تجربه ای است و این تصمیم را خودش گرفته، پس حتما به این مسائل فکر کرده است. در کل من فکر می کنم منشا بازیکن با کیفیتی است و می تواند به استقلال کمک کند.

 به عنوان سوال پایانی؛ چرا بعد از گل خوشحالی نکردی؟
 من نمی دانم چرا همه گفتند مرتضی تبریزی خوشحال نبوده درحالی که من بسیار از گلزنی خوشحال بودم چون باعث شد از فشار خارج شوم. من به احترام ایام فاطمیه خوشحالی نکردم و این نکته ای است که دیروز هم در مصاحبه ام با رسانه ها اعلام کردم. مطمئن باشید در بازی های بعدی خوشحالی هم می کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار