PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
این روایتی است از یک دیدار جالب میان سردار قاسم سلیمانی و آرین غلامی قهرمان شطرنج ایران که حاضر به رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس نشد.

آرین غلامی، قهرمان شطرنج ایران، از دیدارش با سردار قاسم سلیمانی، خبر داد و در این باره در اینستاگرام خود نوشت: با مردی دیدار کردم که خیلی توی دنیا دوسش دارن.

پشت و پناه مستضعفان و محرومین دنیاست یار واقعی رهبره و یک ایرانی شجاع و با صلابته مهربونیش اونقد زیاد بود که نمی تونم براتون شرحش کنم.

حاج قاسم بارها بهم گفتند: کارت خیلی بزرگ بود تو کار بزرگی کردی دل همه رو شاد کردی من خیلی از کارت خوشحال شدم و بارها صورتم رو بوسید و منم فرصت کردم یک قهرمان بزرگ کشورم رو ببوسم.

همون اول توی بغلش که رفتم انگار همه غصه‌هام رو فراموش کردم، خستگی همه  سختی‌های این سالها رو توی آغوش مردی در کردم که بوی شهدا رو می‌داد. حاج قاسم بوی اشک چشم کودکان مظلوم عالم روی توی آغوشش داشت. بوی زخم خستگی بشریت از جنگ و ظلم. اونی که منو پدرانه بغل کرد امروز، امید خیلی‌هاست.

 سردار انگشتر خودشونو از دستشون درآوردند و توی دست من گذاشتند. بزرگ بود مثل روح  خودش اما بهترین مدال دوران زندگیم بود تا امروز.

حاج قاسم، آرین سرباز همون نبرد بزرگیه که شما و رزمنده‌ها دارین توش مقاومت می کنین. فرمانده؛ فرمان ده.

روایت یک ملاقات جالب؛ وقتی سردار سلیمانی انگشتر خود را به قهرمان جوان هدیه کرد

ضمنا درباره بخشی دیگر از این ملاقات رسانه ها نوشتند: سردار سلیمانی آرین را بغل می‌کند، می‌بوسد و درست وقتی آرین فکرش را نمی‌کند، غافلگیرش می‌کند. آرین می‌گوید: سردار سلیمانی من را بغل کرده بودند که متوجه شدم انگشترشان را از دست در آورده و توی دستم گذاشتند، این لطف و هدیه‌ی ایشان بود. یک انگشتر برای خودم و یک انگشتر هم هدیه برای پدرم فرستادند. من انگشتر را همراه خودم به مسابقات خواهم برد، این بار می‌خواهم با انگشتر حاج قاسم سلیمانی مهره‌ها را جا به جا کنم. سردار قول دادند به همین زودی‌ها به دیدار آقا بروم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار