PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
رئیس دولت نهم و دهم می‌گوید استقلال مقابل العین بدشانس بود و باید چهار بار دروازه نماینده امارات را باز می‌کرد.
کیهان ورزشی-
محمود احمدی نژاد بعد از تساوی یک بر یک استقلال، درباره حضور در ورزشگاه گفت: خدا را شکر که فرصت حضور در جمع جوانان عزیز را به دست آوردم و یک بازی خوب را تماشا کردیم. خوشبختانه بازی خیلی خوبی بود. همه دوست داشتیم استقلال پیروز شود. واقعاً همه بازیکنان ما، زحمت کشیدند.

وی درباره توقف استقلال در ورزشگاه آزادی یادآور شد: به نظرم تا حدود زیادی آثار روانی زیاد بازی قبل در بازیکنان استقلال وجود داشت و آن‌ها خسته بودند. ان‌شاء‌الله استقلال از این به بعد بهتر می‌شود. امیدوارم بقیه تیم‌های ما همانند برد شب گذشته ذوب آهن، به پیروزی دست پیدا کنند.

رئیس دولت نهم و دهم ادامه داد: ان‌شاء‌الله هر سه تیم صعود می‌کنند. می‌دانیم تنظیم کردن شرایط سخت است. یک مقدار مسئولین بیشتر هوای این سه تیم را داشته باشند. هر سه تیمی که به آسیا می‌رود، نماینده کشور هستند.

احمدی‌نژاد درباره جو ورزشگاه آزادی در بازی با العین گفت: شاهد بهترین جو بودیم. جو انسانی باید با نشاط باشد. ماشاء‌الله طرفداران تا لحظه آخر تیم را حمایت کردند. استقلال یک مقدار بدشانس بود؛ در غیر این صورت باید سه، چهار گل می‌زدند.

رئیس جمهور سابق ایران درباره تأمین امنیت ورزشگاه آزادی در بازی‌های آسیایی گفت: مسئولان خیلی زحمت می‌شکند و امنیت ورزشگاه و مردم را تامین می‌کنند. بالاخره ۶۰، ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه هستند و نیازمند برنامه ریزی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار