PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید گفت که از سازمان لیگ به خاطر برنامه‌ریزی‌شان دلخور است.
کیهان ورزشی-
زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما در نظر داشتیم از روز نخست 30 بازیکن اینجا حضور داشته باشند. من دلخور هستم اما نه از باشگاه‌ها، چون آنها طبق قوانین فیفا حق دارند که غیر از بازی‌های فیفادی، بازیکنان‌شان را در لیگ و آسیا در اختیار داشته باشند با این حال، مستقیم گفته بودم و الان هم مستقیم می‌گویم که بیشترین دلخوری‌ من از سازمان لیگ است که ما را به‌هیچ‌وجه به عنوان تیم فوتبال امید قبل از مسابقات مقدماتی در تقویمش در نظر نگرفته بود.

وی افزود: مدام صحبت از این است که برنامه‌ای دریافت نکرده‌اند اما این مسئله حقیقت ندارد، چون از خرداد ماه برنامه‌هایم را ارائه کردم. سه ماه قبل هم برنامه‌هایم را ارائه کرده بودم اما بیشترین تقصیر متوجه سازمان لیگ است، چون در لیگ وقفه 45 روزه ایجاد کرد که باعث ایجاد فشردگی برای باشگاه‌ها و هم حذف شدن ما برای شرکت در دوره آماده‌سازی برای رقابت‌های پیش رو بود با این وجود، خیلی مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند. 15 بازیکن از روز اول با ما بودند و برنامه‌ها خوب پیش می‌رود. امیدوارم در آینده همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص آشنایی با تیم‌های عراق، یمن و ترکمنستان در بازی‌های فروردین ماه و اینکه چه انتظاری از مسئولان دارد، گفت: بله، عراق شاید بیشترین شانس در کنار ایران را داشته باشد اما فراموش نکنید ما هفت مسابقه تدارکاتی خوب داشتیم. بنابراین به حق می‌گویم آمادگی صعود به طور مستقیم را داریم و حرف پرتی نزده‌ام. زمانی که تیم‌مان را برای هفت بازی تدارکاتی در اختیار داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم. اگرچه ترکمنستان تیم ناشناخته‌ای است اما پنج بازیکن ملی‌پوش در جام ملت‌های آسیا داشت، همین‌طور یمن. امیدوارم که با دو برد بتوانیم بازی سوم را هم ببریم یا با تساوی به طور مستقیم بالا برویم. مدنظر داشته باشید که 4 تیم برتر دوم در بین 11 گروه حق صعود دارند.

کرانچار در رابطه با اینکه رضا چلنگر مترجم او، اطلاعات فوتبالی خوبی دارد و آیا می‌تواند در آینده مربی خوبی شود، گفت: او نمی‌تواند مربی بزرگی شود، اصلا نمی‌تواند مربی شود، بلکه می‌تواند مشاور خوبی در روابط عمومی باشد. بزرگترین شانسی که داشتیم این بوده که هر موقع لازم داشتیم، کنار ما بوده و کمک زیادی برای برقراری مناسب با همه عوامل داشته است. اگر افرادی مثل ایشان داشته باشیم، تأثیر فوتبال خارج از کشور را اینجا خواهیم داشت.

وی در واکنش به این سؤال که پس چلنگر را به کادر فنی‌اش راه نخواهد داد، تصریح کرد: نه، او زیادی عصبی است.

سرمربی تیم فوتبال امید بار دیگر با اشاره به شرایط تیمش عنوان کرد: از هواداران و عاشقان فوتبال تیم ملی خواهش می‌کنم که در ایام نوروز که در تهران می‌مانند یا کسانی که به تهران می‌آیند، به ورزشگاه آمده و بازیکنان را تشویق کنند، چرا که اینها آینده‌دار بوده و آینده تیم ملی بزرگسالان را می‌سازند. ما منتظر شما هستیم.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که لیست نهایی چه زمانی اعلام شده و تکلیف اللهیار صیادمنش و رضا آذری چه خواهد شد، گفت: صیادمنش تحت نظر باشگاه خود است، آذری هم همینطور. باید ببینیم وضعیت صیادمنش چه خواهد شد اما طبق نظری که پزشک استقلال داد و گروه پزشکی ما بررسی کرد، نیاز به تدابیر دراز مدت دارد. اگر امکانی فراهم شد، شاید او را داشته باشیم اما تا این لحظه او را نداریم. طبق قانون، باید 24 ساعت قبل از هر تورنمنت لیست را بدهیم و به همین دلیل فرصت زیادی در اختیارمان است تا بازیکنان را بررسی کنیم.

زلاتکو کرانچار: برای برگزاری دیدارهای ما در ورزشگاه آزادی پول نباید در اولویت باشد

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار