PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
تعدادی از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسایی جاکارتا صبح امروز مقابل وزارت ورزش بخاطر عدم پرداخت پاداش‌ها تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند.
کیهان ورزشی- 

صبح امروز تعدادی از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا بخاطر عدم پرداخت پاداش‌هایشان مقابل وزارت ورزش تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند.

در حالی‌که طبق اعلام مسئولان وزارت ورزش قرار بود پاداش‌ها قهرمانان جاکارتا با قیمت روز و به صورت سکه پرداخت شود، اما گفته می‌شود وزارت ورزش پیشنهاد داده به ازای هر سکه حدود 2 تا 2 میلیون 200 هزار تومان حواله به هر ورزشکار بدهد که باعث اعتراضات شده است.

بعد از این تجمع محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها به نمایندگی از مسئولان وزرات ورزش در بین معترضین حاضر شد و درخواست کرد ۴ نفر به نمایندگی از سایرین برای مذاکره وارد ساختمان وزارتخانه شوند که با مخالفت روبرو شد و حاضرین عنوان کردند همه با هم آمده‌ایم و با هم هم می‌رویم.

مظلومی، رئیس فدارسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان دربین معترضان حضور دارد. مرتضی مهرزاد، قهرمان والیبال نشسته و عشرت کردستانی پرچم دار ایران در بازی‌های پاراآسیایی و شاهین ایزدیار دارنده 6 مدال بازیهای پارآسیایی نیز از جمله حاضرین در این تجمع هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار