PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران، گفت: امیدوارم فوتبال ملی ایران در سطوح بزرگسالان و المپیک آینده درخشانی در پیش داشته باشد و به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.
کیهان ورزشی- 

زلاتکو کرانچار در مورد ‌‌ جدایی‌اش از تیم امید، گفت: فکر می‌کنم من و همکارانم در این مدت همه تلاش خودمان را به کار گرفتیم و خوشبختانه گام مهمی در مسیر صعود به المپیک برداشتیم که همان حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها بود. امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند و تیم امید ایران با این بازیکنان شایسته در ادامه راه موفق باشد تا به انتظار 44 ساله فوتبال دوستان ایرانی و طلسم صعود به المپیک پایان بدهد. در خصوص این جدایی تنها می‌خواهم بگویم که همه چیز در فضایی کاملا دوستانه و با تفاهم صورت گرفت. از سال‌های فعالیت در فوتبال ایران خاطرات بسیار خوبی دارم و می‌دانم ممکن است کار مربیگری خودم را دوباره در ایران یا هر کشور دیگری از جهان دنبال کنم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال کرواسی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ایران نیز گفت: به عقیده من فدراسیون فوتبال باید با بررسی و تحقیق کافی گزینه جدید را انتخاب کند. تیم ملی ایران جایگاه مهمی در آسیا و حتی جهان دارد. لازم است مربی جدید این تیم بتواند یک تیم جدید را از نو بسازد و پایه گذار تحول بزرگی در فوتبال ملی ایران باشد. ظرفیت‌های فوتبال ایران بسیار بزرگ تر از چیزی است که تا امروز دیده ایم به شرط آنکه مربی جدید وقت کافی برای پیگیری بازی‌های لیگ بگذارد‌،  تمامی بازیکنان را به خوبی شناسایی کند و یک تیم قدرتمند از بهترین های فوتبال ایران بسازد. در واقع با توجه به استعدادهایی که از جوانان فوتبال ایران می‌شناسم باید بگویم مربی بعدی می‌تواند پایه گذار یک نسل طلایی و یک تیم تاریخ ساز باشد.

وی افزود: سرمربی جدید تیم ملی ایران باید پیشینه روشن و سابقه مشخصی در رده فوتبال ملی داشته باشد‌، چنین مربی است که می‌تواند یک تحول ماندگار در فوتبال ملی ایران ایجاد کند و حتی روزی که از اینجا می‌رود میراثی از خودش به جای گذاشته باشد.

کرانچار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای فوتبال ملی و باشگاهی ایران، گفت: من هیچ گاه خودم را از فوتبال ایران دور نمی‌دانم و امیدوارم تیم‌های ملی و باشگاهی ایران در عرصه بین المللی همچنین قدرتمند و افتخار آفرین باشند. مردم ایران با فوتبال زندگی می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود که فوتبال ایران همیشه زنده و پرهیجان باشد. امیدوارم مسیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به خوبی طی شود و مردم فوتبال دوست این کشور از موفقیت های بین المللی تیم های محبوبشان لذت ببرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار